قلعه‌نویی: عده‌ای با من مشکل دارند و منافع ملی را در نظر نمی‌گیرند/ تاوان سالم کار کردن را پس می‌دهم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید شروع خوب در لیگ قهرمانان آسیا اهمیت زیادی دارد.

به گزارش ممتاز؛ امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان تمرین امروز تیمش در جمع خبرنگاران گفت: «آغاز لیگ قهرمانان آسیا همیشه سخت است و استارت خوب در این مسابقات اهمیت زیادی دارد. به امید خدا با حضور پرشور هواداران و اضافه شدن بازیکنانی چون آندو، خسرو حیدری و مبعلی نمایش خوبی را به اجرا می گذاریم. البته بیک زاده و جمشیدیان نمی توانند در این بازی ما را همراهی کنند. در کل باید تاکتیکی و منطقی بازی کنیم تا هر سه امتیاز این مسابقه را به دست آوریم.»

او در مورد پیش بینی اش از بازی با الشباب گفت: «بازی را نمی توان پیش بینی کرد. نتیجه دست خداست و ما هم تلاشمان را می کنیم.»

قلعه نویی در واکنش به مطرح شدن پیشنهادهای میلیاردی به او گفت: «مطرح کردن چنین شایعاتی جای تاسف دارد. یک سری با شخص قلعه نویی مشکل دارند و خدا و منافع ملی را در نظر نمی گیرند. به نظر من چنین افرادی به هیچ دینی اعتقاد ندارند. اگر قلعه نویی پیشنهاد میلیاردی دارد چرا خود من از آنها خبر ندارم. واقعا مطرح کردن این صحبت ها پیش از دیدار آسیایی استقلال جای تاسف دارد. عده ای برای زدن استقلال پیش از بازی با ملوان مسئله شام خوردن من و آقای اسکوچیچ را بزرگ کردند و حالا هم نوبت به این شایعات رسیده.»

سرمربی استقلال ادامه داد: «در حال حاضر همه فکر و ذکر من موفقیت استقلال و شاد کردن دل هواداران است. به هر حال سالم کردن تاوان دارد و تاوان آن هم همین چیزهاست که این روزها مطرح می شود.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.