قلعه‌نویی: ملوان لیاقت پیروزی مقابل استقلال را داشت/آدم‌های کثیف فوتبال ما را به این روز انداخته‌اند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – تسنیم نوشت:

سرمربی تیم فوتبال استقلال اذعان کرد که ملوان لیاقت پیروزی پرگل مقابل آبی‌پوشان را داشته است.

امیر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری پس از دیدار ملوان و استقلال که به شکست ۴ بر ۲ تیمش انجامید، عنوان کرد: باید به مردم خوب انزلی و جوانان خوب تیم ملوان این پیروزی را تبریک بگویم و همچنین یک تبریک ویژه باید به مربی باکلاس آنها بگویم که واقعاً تیمش لیاقت پیروزی را داشت.

وی با ابراز ناراحتی از شکست تیمش افزود: برابر ملوان بدشناس بودیم و موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل نشد اما در مجموع ملوانی‌ها بهتر دویدند و تاکتیکی‌تر از ما بازی کردند که حق‌شان هم برد بود. البته کیفیت زمین هم در بازی تاثیر داشت و شرایط زمین چندان مناسب نبود با این حال باید به حریف تبریک بگویم.

سرمربی تیم استقلال دربارهٔ اینکه تیمش با شکست برابر ملوان از قهرمانی در لیگ برتر دور ،شد اظهار داشت: اختلاف امتیاز ما با صدر جدول تنها یک امتیاز است و ۵ امتیاز نیست که این اتفاق بیفتد!

«پیش از بازی گفته بودید که شرایط زمین خوب است، چرا اکنون از کیفیت زمین انتقاد می‌کنید؟»، قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال گفت: من گفته بودم اگر شرایط زمین به همین شکل (پیش از بازی ملوان – استقلال)‌ باشد شرایط خوبی دارد اما امروز باران آمد و زمین حالت باتلاق گرفته بود. شرایط زمین مناسب نبود.

قلعه‌نویی در خصوص اینکه با این شرایط استقلال در آسیا چگونه عمل خواهد کرد، خاطر نشان کرد: ما در آسیا مشکلی نخواهیم داشت و مطمئناً در لیگ قهرمانان با چنین زمین‌هایی روبه‌رو نخواهیم شد. باید بگویم استقلال در بازی امروز هم خوب بازی کرد و بعد از گل دوم موقعیت‌های خوبی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. در ضمن ما در لیگ قهرمانان آسیا تیموریان، خسرو حیدری و حتی مبعلی را هم داریم که آنها می‌توانند خیلی به ما کمک کنند.

سرمربی تیم استقلال در مورد شام خوردنش با اسکوچیچ در هفته گذشته و مسائل پیش آمده بر سر این موضوع اظهار داشت: آیا این کار اشکالی دارد؟ ما در هتل بودیم و از یک مربی دعوت کردیم تا کنارمان شام بخورد اگر امروز برنده می‌شدیم حرف و حدیث‌ها مطرح می‌شد. فوتبال همین است اگر ما می‌بردیم چه می‌گفتند؟

وی افزود: در مورد جمشیدیان و نظری هم از این حرف‌ها می‌زدند. ما رسم ایرانی‌ها را به جا آوردیم و سرمربی ملوان را به شام دعوت کردیم. این جز میهمان‌نوازی کار دیگری نبوده است اما در این ۱۰،۱۵ ساله حرف‌های کثیف در فوتبال ما زیاد زده شده است. اکنون که ملوان برده آیا درست است یا نه؟

قلعه‌نویی تاکید کرد: متاسفانه افکار کثیف و آدم‌های کثیف در فوتبال ایران زیاد از این حرف‌ها می‌زنند و چنین سوال‌هایی هم از دل همین افراد بیرون می‌آید. کریم بوستانی در استقلال اهواز یک قهرمانی را از من گرفت اما از او در استقلال و تیم ملی استفاده کردم. اگر آن زمان او در آن بازی مقابل تیم ما شکست خورده بود همین حرف‌های کثیف را در مورد او می‌زدند.

سرمربی استقلال در پایان گفت: همین آدم‌ها و افکار کثیف هستند که فوتبال ما را به روزی انداخته‌اند که ۱۰ هزار یا ۲ هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آید. امروز ملوان ما را شکست داد مبارکش باشد و ۴ گل هم به ما زدند.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.