قلعه نوعی : در مورد نکونام حرفی ندارم ،باشگاه در موردش تصمیم بگیرد

۴ م دیماه ،

قلعه نوعی : در مورد نکونام حرفی ندارم ،باشگاه در موردش تصمیم بگیرد

اخبار باشگاه استقلال : فوتبال انلاین : بابا چه فرقی دارد این یک تکه پارچه را حسن ببندد یا حسین؟ ما اینجاییم که تلاش کنیم تا دل هواداران شاد باشد.

 به گزارش فوتبال آنلاین امیر قلعه نویی در پایان تمرین امروز تیمش در جمع خبرنگاران به بحث کاپیتانی این تیم پرداخت.

او که بر سر یک تکه پارچه به هم ریخته در موضوع جواد نکونام بسیار رسمی سخن گفت:« من در این باره حرفی نزدم اما باشگاه مورد او را پیگیری می کند و جوابش را اعلام می کند.» قصه نکونام و دلخوری او بر سر بازوبند از جایی آغاز شده که قرار بوده او در بازی با گهر این پارچه را بر بازو ببندد اما حتی در آن بازی هم این اجازه به او داده نمی شود. کار بالا می گیرد و اختلافی ایجاد می گردد تا نکونام تصمیم بگیرد به تمرینات آبی پوشان نرود.

او دلش شاد نبوده البته نکونام تاکید کرده این وسط مشکلی با فرهاد مجیدی ندارد. البته مشکل او با قلعه نویی هم نیست. قلعه نویی اما دربارهٔ بازوبند بسیار صریح حرف می زند و می گوید نمی گذارد سر یک تکه پارچه بی ارزش ، نظم تیمش را به هم بریزند:« بابا چه فرقی دارد این یک تکه پارچه را حسن ببندد یا حسین؟ ما اینجاییم که تلاش کنیم تا دل هواداران شاد باشد. تمام سرمایه این تیم هوادارانش می باشند و این بحث ها باید جمع شود.بچه های تیم شعورشان این قدر بالا هست که قداست ها را حفظ کنند. کاپیتانی در فوتبال ما تابع یکسری سنت هاست که این بار هم حفظ می گردد.» بازوبند بر اساس سنت در فوتبال ایران به کسوت داده می گردد.
پس با این حساب یعنی تکه پارچه زرد با آمدن فرهاد مجیدی به بازوی او می رسد و مدعیان دیگر باید به احترامش دست از اختلافات بردارند چون از نظر قلعه نویی هر کس این کار را نکند دل مردم را شکسته. او حتی می گوید مجیدی را خودش خواسته و این کار را انجام داده چون در ازای تلاش های فتح الله زاده بتواند دل او را شاد کند:«هیچ فشاری رویم نبود تا مجیدی را برگردانم. او به تیم ما برگشت چون دیدم فتح الله زاده بیش از همه خوشحال می گردد. الان هم سر بحث کاپیتانی ، مدیر تیم لطف کرده و گفته من خودم تصمیم بگیرم اما چون آدم مشاوره بگیری هستم ، اگر لازم باشد نظر او را هم می پرسم.»
این موضع گیری قاطع از سوی قلعه نویی در شرایطی که نکونام هم از راه دور پیغام داده حامی کاپیتانی مجیدی است ، احتمالا بازوبند را بر بازوی بازیکن شماره ۷ استقلال می بندد و شاید در بازی های دیگر هم با رسیدن مجتبی جباری ، کس دیگری کاپیتان دوم استقلال شود.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.