قلعه نوعی: چمن آزادی را هم مثل همه جای ایران نابود کردیم! / این استقلال مرا یاد استقلال سال ۸۴ انداخت

۳۱فروردین۱۳،

سرمربی استقلال گفت: ورزشگاه آزادی سرمایه ملی است ولی متاسفانه چمن آزادی را نیز مثل همه ایران نابود کردیم!

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ امیر قلعه نوعی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل الریان قطر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی خوبی بود و توانستیم با اقتدار الریان را شکست دهیم، این استقلال مرا یاد استقلال سال ۸۴ انداخت.

وی ادامه داد: هواداران پیش از این اعتراضات بسیاری به بیک زاده داشتند و اجازه نمی دادند وی ارزش های خود را نشان دهد ولی امشب بیک زاده بسیار موثر واقع شد و توانست ارزش های خود را به اثبات برساند.

وی در مورد حضورش در استقلال برای فصل آینده گفت: هنوز حضورم در این تیم برای فصل آینده مشخص نیست و صحبتی در این باره ندارم.

وی در مورد هواداران نیز گفت: فعلا صحبتی از هواداران نمیکنم و پایان فصل نظرم را در مورد آنها بیان خواهم کرد.

قلعه نوعی در مورد فشردگی بازی ها خاطرنشان کرد: اگر با گهر، سپاهان  و الهلال فشرده بازی نمی کردیم نتایج بهتری بدست می آمد البته این مسئله ربطی به سازمان لیگ ندارد و تاج هم مقصر نیست.

وی در مورد چمن ورزشگاه آزادی گفت: متاسفانه می خواهیم همه جا را یکدست از بین ببریم! چمن ورزشگاه آزادی که آبروی ایران است از بین رفته است و متاسفانه چمن این ورزشگاه را که سرمایه ملی است نیز مثل همه جای ایران نابود کردیم!

وی در مورد بازگشت مجیدی به ترکیب اصلی استقلال گفت: مجیدی را به احترام هواداران و قداست استقلال آوردیم. با وی صحبت کردم و به او گفتم که استقلال ارث پدری من نیست و پورحیدری پر افتخار ترین مربی آن است ولی متاسفانه به وی بها داده نمی شود.

وی ادامه داد: مجیدی هر وقت آماده باشد بازی می کند ولی وقتی از آمادگی برخوردار نباشد کنار می رود، حاتمی افت کرده است و مجیدی در بازی های اخیر در ترکیب اصلی قرار گرفته است.

قلعه نوعی افزود: وقتی تیمی در دفاع و حمله موفق باشد پیروز خواهد شد، زمانی یک مربی ناراحت است که ساختار دفاع و حمله‌اش اشکال داشته باشد.

وی گفت: اگر باخته بودیم یا مساوی می کردیم سالن نشست خبری پر بود ولی اکنون وفادارانم در سالن حضور دارند.

وی در مورد برنامه اش در آینده گفت: فردا و پس فردا تمرین ریکاوری داریم و بعد از یک تمرین قدرتی و سپس تا شنبه تعطیل می‌کنیم، برای برد مقابل العین به امارات می رویم، باید لیگ قهرمانان را با موفقیت پشت سر بگذاریم، سر نخواستن من ئعواست و معلوم نیست با استقلال بمانم. بنابراین فقط به مسابقات پیش رو می اندیشم و نه به چیز دیگری!

وی در مورد لیست خرید و فروش فصل بعد هم گفت: هیچ لیستی نداده ام./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.