قلعه نویى:مى توانستیم با گل هاى بیشترى به پیروزى برسیم

خبرگزاری آریا-امیر قلعه نویى سرمربى استقلال گفت:صنعت نفت با تفکر مربى اش به دنبال برد بود.
به گزارش خبرگزاری آریا، او پس از پیروزى ۲ بر یک مقابل نفت آبادان اظهار داشت: خدا را شکر مى کنم که در آب و هواى گرم و جو سنگین، توانستیم ۳ امتیاز رابگیریم و پیروز شویم. به تیمم تبریک مى گویم به خاطر اینکه هنوز شرایط بازى جا نیفتاده بود و در آغاز بازى بودیم که گل خوردیم اما بردیم. در آبادان وقتى در شروع بازى گل بخورید براى بازگشت به بازى باید تیم قدرتمندى باشید که تیم ما اینگونه بود و به بازى برگشت.
وى ادامه داد: در نیمه اول باید بار خودمان را مى بستیم اما از موقعیت هاى گلزنى مان استفاده نکردیم. در نیمه دوم تغییرات و جابجایى در تیم ایجاد کردم و توانستیم به گل برسیم. ایراد تیم ما این است که بعد از گل آن طور که باید، پرس نکردیم. با این حال نسبت به بازى هاى گذشته موقعیت هاى گلزنى زیادى ایجاد کردیم و مى توانستیم با گل هاى بیشترى به پیروزى برسیم. در دقایق آخر بازى مسابقه احساسى شده بودیم و نفت مى توانست گل مساوى را بزند.
سرمربى استقلال در باره وضعیت نفت آبادان گفت: نفت از زمان قاسمپور و برزگرى یک تیم هجومى بود و امروز هم بازى هجومى در دستور کار آنها قرار داشت اما ما خط هافبک شان را از بازى خارج کردیم. رسول نویدکیا ما را خیلى اذیت کرد و خیلى خوب بازى کرد او شاگرد خود من بوده است. آبادانى ها دوست دارند تیم شان به جاى آنکه یک بر صفر برنده شود ۳ بر ۲ پیروز شود.
قلعه نویى تصریح کرد:نمى خواهم از نظم دفاعى صنعت نفت ایراد بگیرم، صنعت نفت با تفکر مربى اش به دنبال برد بود. مساوى نه به درد استقلال مى خورد و نه به درد نفت آبادان و به همین دلیل هم بازى زیبایى شاهد بودیم. حق مردم آبادان است که مثل مردم اهواز صاحب یک ورزشگاه خوب شوند. اینجا مهد فوتبال است و بهتر است یک ورزشگاه با زمین باکیفیت داشته باشد.
او در مورد ایرادهاى تیم نفت گفت: اجازه بدهید در مورد تیمى که مسئولیت ندارم حرف نزنم اما صنعت نفت رو به جلو خوب بازى مى کرد. ایرادهاى تیم را سرمربى نفت با بازبینى فیلم متوجه مى شود و آنها را برطرف مى کند.
وى درباره اعتراضش در دقایق پایانى به داور به خاطر وقت مسابقه گفت: به داور اعتراض نکردم بلکه در یک صحنه حساس بازیکنم توپ را لو داد و به او اعتراض کردم زیرا باعث شد تیم ما در آن صحنه تحت فشار قرار بگیرد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.