قلعه نویی:مجلس تکلیف استقلال و پرسپولیس را روشن کند

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – ایسنا نوشت:

امیر قلعه‌نویی با گلایه از وضعیت مالی باشگاه استقلال و اوضاع تیمش گفت: مجلس باید تکلیف استقلال و پرسپولیس را روشن کند. اکنون ۳۴ سال است که این وضعیت مشخص نمی‌شود. اکنون ما مشکلات مالی بسیاری داریم که به ما آسیب می‌زند.

سرمربی استقلال هم‌چنین گفت: ایران کشور ثروتمندی است و می‌تواند ضمن آن که در ورزش همگانی سرمایه‌گذاری بسیاری کند توجهی هم به استقلال و پرسپولیس داشته باشد. متاسفانه بعضی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نمی‌دانند که این دو تیم چه فایده ای برای کشور دارند.

وی هم‌چنین گفت: شرکت‌های پولدار بسیاری در ایران می باشند که می‌توانند این دو باشگاه را در اختیار بگیرند. ضمن این که استقلال و پرسپولیس باید به باشگاه تبدیل شوند. آنها سال‌های قبل تیم‌های والیبال، بسکتبال و رشته‌های دیگر داشتند و من یادم است که در دیدار والیبال این دو باشگاه پانزده هزار نفر به ورزشگاه آزادی آمده بودند.

قلعه‌نویی افزود: استقلال و پرسپولیس پتانسیل بسیار بالایی دارند و می‌توانند در مسائل اجتماعی کشور نقش بازی کنند. این دو تیم در همه جای ایران طرفداران بسیاری دارند، در حالی که تیمی مثل بایرن‌ مونیخ در شهر لورکوزن هواداری ندارد که برای تشویقش به ورزشگاه برود.

سرمربی استقلال هم‌چنین دربارهٔ خبری که از سفر پژمان منتظری به قطر حکایت می‌کرد، گفت: اگر شما می دانید منتظری کجاست من هم می‌دانم! البته از پژمان گله‌ای ندارم، بلکه می گویم وضعیت باشگاه باید روشن شود. اکنون در غیاب پژمان تنها یک مدافع میانی دارم که باید از آن استفاده کنم.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.