قلعه نویی: به یاد غریبی خودم می افتادم/ نیمه دوم عالی بودیم

امیر قلعه‌نویی با اشاره به بازی بد بازیکنانش در نیمه‌ اول، اظهار کرد: می‌توانم بگویم نیمه‌ اول این بازی بدترین دیداری بود که در دوران مربیگری‌ام از تیمم دیده بودم ولی نیمه‌ی دوم را بازیکنان با خونسردی و همکاری به یک نیمه‌ی رویایی تبدیل کردند.

وی افزود: این برد متعلق به مردم آذربایجان و بازیکنان تیم است؛ زیرا بازیکنان با امکانات خیلی کم ولی با مردانگی این بازی را بردند.

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به تعویض‌هایی که در نیمه‌ی دوم انجام داد، گفت: در نیمه‌ دوم میانه‌ی میدان در دست حریف بود و بازیکنان ما در این جناح خیلی بد بازی می‌کردند و ما با دو تعویض و استفاده از فضاهای کناری به بازی سرعت دادیم و تیم با این تغییرات به گل رسید.

قلعه‌نویی گفت: در نیم‌فصل اول وقتی به نیمکت نگاه می‌کردم به یاد غریبی خودم می‌افتادم ولی در نیم‌فصل دوم وقتی به نیمکت ذخیره‌ها نگاه می‌کنم امیدوار می‌شوم.

وی با بیان این‌که در نیمه‌ دوم دو بازیکن خوب داشتیم که یکی تماشاگران و دیگری تراکتور بود، عنوان کرد: نیمه‌دوم یکی از بهترین بازی‌های تیم بود ولی اگر بخواهیم در بازی‌های آسیایی و بازی‌های داخلی در فصل بعد حرفی برای گفتن داشته باشیم باید تغییرات اساسی در تیم بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز افزود: وقتی من می‌گویم بعضی بازیکنان باید در تیم بمانند بدین جهت است که آن بازیکنان تجربه‌ی در صدر بودن و بازی در آسیا را دارند و دو شرطی که من برای ماندن در تیم گذاشته‌ام هم به نفع خود تیم است و هم به نفع هواداران.
 

۴۱۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.