قلعه نویی شایستگی هدایت تیم ملی را دارد

۰۶م آذر ،

دین محمدی: جدایی کی روش و حضور قلعه نویی شوک مناسبی به تیم ملی می دهد

کارشناس فوتبال از حضور احتمالی قلعه نویی در تیم ملی به عنوان سرمربی اسنقبال کرد و اظهار داشت: کی روش فرصت مناسبی در اختیار داشته است و اکنون با تغییر وی و حضور قلعه نویی در تیم ملی موافق هستم.

 سیروس دین محمدی  کارشناس  و پیشکسوت فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: تیم ملی ایران در زمان حضور کی روش  تاکنون عملکرد و نتایج مناسبی را کسب نکرده است و علی رغم فرصت مناسبی که فدراسیون در اختیار سرمربی تیم قرار داده  است اما متاسفانه بازدهی مناسبی از عملکرد کی روش تاکنون ملاحظه نکرده ایم.

 وی ادامه داد:  امیر قلعه نویی یکی از بهترین مربیان ایرانی است که شایسته ی حضور در تیم ملی را دارد به عنوان فردی  که سال ها در فوتبال  فعال بوده ام به تغییرات و جا به جایی درست سرمربیگری  تیم ملی معتقد هستم.

 دین محمدی تصریح کرد:قلعه نویی از کارنامه ای درخشانی برای پذیرفتن مسوولیت تیم ملی ایران  برخوردار است وی توانایی رفع بحران و ایجاد شرایط مناسب در تیم را دارد با توجه به شرایط بحرانی تیم ملی، حضور قلعه نویی و جدایی کی روش علاوه بر اینکه شوک مناسبی به تیم می دهد از طرفی سبب خروج تیم از بحران نیز می گردد.

 کارشناس فوتبال افزود: امیر قلعه نویی هم اکنون در تیم بزرگ و پر هوادار استقلال فعال است و در صورت  پیشنهاد فدراسیون، وی باید تصمیم نهایی را اتخاذ کند به هر حال با هدایت تیم  ملی توسط  قلعه نویی موافق هستم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.