قلعه نویی : قهرمانی آسیا بزرگترین آرزوی ورزشی من است / شاگردان من دیشب تا صبح نخوابیدند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – امیر قلعه‌نویی از مردم تایلند خواست که به باشگاه بوریرام تذکر بدهند تا مسائل جوانمردانه را رعایت کند.

به گزارش ممتاز؛ نشست خبری بعد از مسابقه استقلال مقابل بوریرام با حضور امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم استقلال برگزار شد. به گزارش پایگاه اینترنتی باشگاه استقلال، در این کنفرانس امیر قلعه‌نوعی ابتدا ضمن ستایش از تیم بوریرام تایلند گفت:« من به فوتبال تایلند بابت داشتن چنین تیمی تبریک می‌گویم آنها همین که تا همین مرحله پیش آمدند به افتخار بزرگی دست پیدا کردند فقط من امیدوارم مردم خوب تایلند و فدراسیون این کشور به باشگاه بوریرام تذکر بدهند که رعایت مسائل جوانمردانه را انجام دهند.»
قلعه‌نویی در پاسخ به پرسش خبرنگار تایلندی دربارهٔ بهبود بازی استقلال در نیمه دوم تصریح کرد:«من داخل رختکن دربارهٔ مسائل فنی با شاگردانم صحبت نکردم فقط آنها را از لحاظ روحی و روانی آماده نیمه دوم کردم به آنها گفتم که ما ایرانی هستیم و اگر با غیرت ایرانی به میدان برویم در این مسابقه پیروز می‌شویم.من در بین دو نیمه با تعویض مجیدی دست به یک تغییر تاکتیکی زدم و خوشبختانه با شناسایی فضاها توانستیم تیم برتر این مسابقه باشیم.»
در ادامه این کنفرانس خبرنگاران تایلندی دربارهٔ حاشیه‌های شب قبل در هتل محل اقامت تیم استقلال پرسیدند و قلعه‌نویی در جواب گفت:«مسافر همیشه باید در هتل آرامش داشته باشد، حدود ساعت ۱۱ دیشب عده بسیاری زن و مرد کنار استخر هتل آغاز به سروصدای بسیار بسیاری کردند و وقتی این حرکت با اعتراض مسئولان تیم ما مواجه شد این جمعیت وارد طبقات هتل شدند و در کمال تعجب با وجود آنکه مدیران هتل می‌دانستند که ما در طبقه سوم و چهارم مستقر هستیم اجازه دادند این جمعیت به طبقات ما بیایند و به جشن و پایکوبی بپردازند. این وضعیت تا حدود ۳ بامداد ادامه داشت و شاگردان من دیشب تا صبح نخوابیدند . ما به ناظر مسابقه شبانه اعتراض کردیم و ایشان با تهیه مستندات از جمله فیلمبرداری و عکس تاکید کردند که حتما این رفتار تیم میزبان را گزارش خواهند کرد.»
این نشست که با حضور خبرنگاران تایلندی برگزار می‌شد و اکثریت آنها از شکست متاثر بودند با این سئوال به پایان رسید که آیا سرمربی استقلال به قهرمانی در آسیا فکر می‌کند، قلعه‌نویی در این‌باره گفت:« یکی از آرزوهای ورزشی من این است که با استقلال در مقام مربیگری قهرمان آسیا بشوم. استقلال و هوادارانش پتانسیل این کار را دارند و به لطف خدا و اهل بیت(ع) امیدواریم به این مقام دست پیدا کنیم. این یکی از آرزوهای بزرگ ورزشی زندگی من است.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.