قلعه نویی و فتح الله زاده در باشگاه پرسپولیس/تشکر از سرخپوشان به خاطر حضور در ختم مادر/جلسه فنی قلعه نویی با رویانیان

علی فتح الله زاده و امیر قلعه نویی ظهر امروز با حضور در ساختمان باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس نشست صمیمانه ای با محمد رویانیان داشتند.
علی فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال و امیر قلعه نویی سرمربی این تیم به همراه علی امیری معاون اجرایی باشگاه استقلال ظهر امروز به ساختمان باشگاه پرسپولیس آمدند و با مدیر عامل باشگاه پرسپولیس دیدار و گفت و گو کردند.
مدیر عامل استقلال با صراحت عنوان کرد که حضور مسئول استقلال در ساختمان باشگاه پرسپولیس چند دلیل دارد: «آقای قلعه نویی به واسطه حضور پر رنگ آقای رویانیان و معاونین ایشان و همچنین پیشکسوتان پرسپولیس در مراسم ختم مادر خدابیامرزشان آمده اند و اینجا می خواهند رسما از باشگاه پرسپولیس و آقای رویانیان قدردانی کنند. ما هم که مدتی است با همدیگر کار مشترک اقتصادی انجام می دهیم و بارها جلساتی با یکدیگر داشته ایم.»
امیر قلعه نویی هم گفت: «ما چیزی برای پنهان کردن نداریم.باید بگویم که بنده در وهله اول به خاطر تقدیر از آقای رویانیان و همه پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس که در مراسم ترحیم مادرم حضور پیدا کردند برحسب وظیفه به اینجا آمده ام که تشکری کرده باشم.»وی افزود:« پرسپولیسی ها به ما تسلیت گفتند و مرام و منش خود را نشان دادند و بنده وظیفه خود می دانستم رسما از همه مدیران، پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس تقدیر و تشکر کنم. باشگاه پرسپولیس و استقلال هم که کار مشترک اقتصادی انجام می دهند. علاوه بر این از شما چه پنهان که ممکن است یک جلسه فنی با مدیر عامل محترم باشگاه پرسپولیس داشته باشیم.»

قلعه نویی درباره ساموئل هم گفت: «اجازه بدهید جلسه تمام شود بعد در خدمت شما هستم.»این در حالی است که رویانیان هم در این مورد حرف زد و گفت: «دو باشگاه پرسپولیس و استقلال باید در کنار هم باشند و از پتانسیلی که دارند به نفع باشگاه خود استفاده کنند. بنده چندین بار با آقای فتح ا…زاده جلسه داشته ام چون کار مشترک اقتصادی انجام می دهیم. آقای قلعه نویی هم که از مربیان خوب فوتبال ما هستند و ما امیدواریم نشست پرباری داشته باشیم.»
در ادامه، حرف از دربی می شود و قلعه نویی می گوید: «اتفاقا خیلی خوب است که پرسپولیس و استقلال در سال چندین بار با هم بازی کنند. مثل رئال و بارسا که این سال ها به کرات با هم بازی کرده اند.»
قلعه نویی همچنین گفت: «به هر حال پرسپولیس یک باشگاه پرطرفدار است. در ایران مردم به این دو باشگاه تعلق خاطر دارند و اگر پرسپولیس و استقلال کنار هم باشند، فوتبال ایران قوی و قدرتمند، روزهای خوبی را پیش رو خواهند داشت. من خوشحالم که آقایان رویانیان و فتح الله زاده علاوه بر کار مشترک اقتصادی، تفاهم و روابط ورزشی حسنه و خوبی با هم دارند.»
سرمربی استقلال در ادامه تصریح کرد: «من هم یک استقلالی قدیمی هستم اما پرسپولیس را تیم دوم خودم می دانم چرا که بالغ بر ۲۰ میلیون نفر و نیمی از ایرانیان طرفدار پرسپولیس هستند و هموطنان عزیزمان برای ما عزیز و قابل احترام هستند و خوشحالی آنها موجب خوشحالی ماست.»

در ادامه مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از حمایت همه جانبه دو باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و استقلال از تیم ملی ایران می گوید و اینکه مردم قطعا تیم ملی را در بازی روز سه شنبه با کره تنها نمی گذارند.

فتح الله زاده، قلعه نویی و علی امیری بعد از این مصاحبه ها راهی طبقه چهارم ساختمان باشگاه پرسپولیس شدند. لحظاتی بعد هم محمد رویانیان این مسیر را در پی گرفت.

مدیران دو باشگاه، نشست صمیمانه ای با یکدیگر داشتند و بعد از یک ساعت امیر قلعه نویی در حالی که مدیر عامل باشگاه پرسپولیس هدیه ای را به وی اهداء کرد، ساختمان باشگاه پرسپولیس را ترک کرد اما رویانیان و فتح الله زاده نشستند تا جلسه ویژه دیگری با یکدیگر داشته باشند.
 

۲۵۱ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.