قلعه نویی:۹۰ مثل فیلم بت دوست داشتنی است اما دارد ضربه می زند/خیالتان راحت باختم!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – امیر قلعه نویی می گوید تلویزیون ۹۰ را پخش می کند تا روی دیگر مشکلات اجتماعی کشور سرپوش بگذارد.

به گزارش ممتاز ؛ امیر قلعه نویی بعد از باخت برابر ذوب آهن این قدر شاکی بود که حسابی به عادل فردوسی پور و برنامه ۹۰ گیر بدهد. مربی استقلال که تیمش چهارشنبه آینده بازی بزرگ آسیایی دارد بازی تیمش با ذوب آنه را یک بازی با کیفیت دانست و گفت این هم یک بازی قشنگ ، دیگر چه حرفی باقی می ماند؟ او گیر اصلی اش اما به برنامه ۹۰ بود باز گفت این برنامه به فوتبال ایران آسیب می زند. او گفت:« من اگر جای فتح الله زاده بودم حتی نمی گذاشتم این برنامه حتی یک دقیقه هم نمی گذاشتم این برنامه از استقلال پخش شود. این برنامه مثل فیلم بت قبل از انقلاب است که همه فکر می کنند خوب است اما بعدها معلوم می گردد چه آسیب هایی به فوتبال مان زده است. تلویزیون این برنامه را می سازد تا روی مشکلات اجتماعی و فرهنگی دیگر کسی حرفی نزند. ولی کسی توجه ندارد این برنامه چقدر دارد به فوتبال مان آسیب می رساند. همین هفته دیدید که چطور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال را روی آنتن برنامه دست انداختند و این رفتارها ادامه دارد.»

قلعه نویی البته اشاره ای هم داشت به انتقادها از کیفیت دربی:« این هم بازی با کیفیت. حالا شاد باشید که قلعه نویی باخته. عشق تان این است که قلعه نویی زمین بخورد. من این فصل ۳ بار باختم. هر بار هم که باختم به اشتباهات فاحش داوری بوده است. مهم نیست حالا خوش باشید که قلعه نویی باخته است و شما هم یک بازی با کیفیت را دیدید. داور در این بازی دو پنالتی ما را نگرفت. »

قلعه نویی دربارهٔ بازی هم گفت:« راستش ما این بار موقعیت های بسیاری داشتیم اما قدرشان را ندانستیم. الان نمی توانم دربارهٔ بازی با بوریرام چیزی بگویم چون هنوز گیر بازی با ذوب آهن هستم ولی امیدوارم با آمدن خسرو حیدری و بیک زاده تیم بهتر بشود. ما گل اول بازی امروز را روی ارسالی ۷۰ متری خوردیم. گل دیگری هم که خوردیم روی اشتباه فردین عابدینی بود اما قدر حملات مان را هم ندانستیم.»

قلعه نویی البته برد ذوب آهنی ها را به همه مسئولان این تیم تبریک گفت.


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.