قلیان کشی بازیکنان تیم امید در کیش/ دوپینگ چند ملی پوش مثبت است؟

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – اعضای تیم ملی امید ایران در کیش قلیان کشیده اند. این ادعای مالک رستوران هتل ارم است.

به گزارش ممتاز؛ رفت و برگشت تیم ملی امید ایران به کیش پر بود از اتفاقاتی عجیب و غریب. اتفاقاتی که تا قهر و استعفای علیرضا منصوریان هم پیش رفت.این اما تنها گوشه ای از حاشیه های این تیم است. تیمی که ۴ روز در کیش بوده و ۲ روزش را سرمربی نداشته است در روزهای اقامت در هتل ارم کیش فاکتورهایی دارد تکان دهنده. اینکه بازیکنان تیم ملی در کافی شاپ طبقه نهم هتل نشستند و قلیان کشیده اند. آنها که قلیان های شان فاکتوری ۲۵۰ هزار تومانی داشته است. اگرچه اعضای تیمملی بیش از ۱ میلیون تومان از هزینه های جانبی شان را اینگونه برای آن رستوران به جای گذاشته اند اما ماجرای اصلی قلیان کشیدن بازیکنان تیم ملی است. قلیان که نیکوتین دارد و از همین هفته قبل در لیست داروهای غیر مجاز قرار گرفته است. قاسمی مسئول رستوران هتل ارم کیش در این باره می گوید:« فاکتورهایی که ما داریم به این شکل است. آنها پول قلیان های شان را پرداختند اما ۱٫۲ میلیون تومان هم بابت استفاده شان از کافی شاپ به ما بدهکار می باشند.»

این اتفاقی است که البته از سوی سرپرست تیم امید با قدرت تکذیب می گردد. ابوالفضل جوزی می گوید:« قلیان؟ شوخی می کنید؟ نه بابا اصلا امکان ندارد. من خودم تمام مدت بالای سر تیم بودم. هیچ بازیکنی از تیم ما بعد از ساعت ۱۱ شب خارج از اتاقش نبوده. علی آقای منصوریان روی نظم بسیار اصرار داشت و بچه ها هم همه حرف هایش را گوش می کردند. اصلا من از اتاقم همه چیز را زیر نظر داشتم.»

او البته می گوید مگر بچه ها این قدر ناشی می باشند که اگر قلیان بکشند از خودشان رد پا به جا بگذارند و بعد قلیان مگر دانه ای چند است که این همه پولش بشود؟ نه بابا این حرف ها صحت ندارد. شاید گهری ها که بعد از ما به کیش رفتند این کار را کرده باشند.» ادعایی که به شدت از سوی حیدرپور مدیر گهر رد می گردد و او می گوید:« اتفاقا من آن فاکتورها را دیدم. مسئول رستوران می تواند شهادت بدهد. باید دید آقایان چه کار می کنند که بازیکنان ملی در روزی که به عنوان تیم ملی به مسافرت می روند مشغول قلیان کشیدن در اردو می باشند.» مدیر آن رستوران  هم می گوید این قلیان ها فاکتور شدند و فاکتور پرداخت های نقدی شان هم موجود است.

درحالی که جوزی به شدت این ماجرا را تکذیب می کرد و علیرضا منصوریان می گوید امکان ندارد بازیکنانش قلیان کشیده باشند ، مسئول رستوران که از پرداخت نشدن پول هایش گلایه دارد به شدت می گوید هم فاکتور دارد و هم عکس هایی که نشان می دهد غیر از بازیکنان تعدادی از مسئولان تیم امید هم در جمع فلیان کش ها بوده اند.

البته اولین بار نیست که قلیان برای تیمی فوتبالی دردسر ساز می گردد. پیش تر امیر قلعه نویی سرمربی استقلال به قلیان کشیدن های بازیکنانش در نیم فصل اول اعتراض جدی داشت و همیشه این بحث که بسیار از ستاره های فوتبال ایران قلیان می کشند ، اعتراض دارند. این بار اما ملی پوشان زیر ۲۲ سال ایران در حال کشیدن قلیان که از این پس در آزمایش های دوپینگ ، امکان محرومیت را برای شان به همراه می آورد ، تهدیدی بزرگ برای فوتبال ایران محسوب می شوند.

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.