قهرمان، در خانه حریف جشن میگیرد

۱۰م اسفند ،

در جریان برگزاری هفته پایانی لیگ برتر قوتسال؛

حساس ترین هفته لیگ برتر فوتسال روز شنبه برگزار می گردد تا قهرمان این فصل فوتسال پس از مدت ها جدال تنگاتنگ ۲ تیم صبا و گیتی پسند مشخص شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: در جریان برگزاری هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتسال که هفته پایانی لیگ به حساب می آید، مهمترین رویاروی ها در شهر های قرچک و تبریز صورت میگیرد.

۲ تیم صبای قم و گیتی پسند اصفهان که از آغاز نیم فصل دوم بزرگترین رقبای هم برای کسب عنوان قهرمانی به حساب می آمدند، در این هفته به مصاف حریفان خود می روند تا در آخرین لحظه  پرونده این فصل لیگ برتر فوتسال را ببندند. اتفاقات و نتایج کسب شده توسط این ۲ تیم جذابیت هفته پایانی را دوچندان کرده است زیرا تنها با خاتمه این ۲ بازی مشخص می گردد که جام قهرمانی به قم میرود یا اصفهان.

در همین راستا فردا صبای قم، تیم صدرنشین لیگ برتر در قرچک به مصاف شهید منصوری می رود تا یکی از حساس ترین رقابت های روز شنبه آغاز شود. شهید منصوری که به سبب جریانات تبانی فصل قبل با گیتی پسند روابط بهینه ای ندارد مغلوب این تیم شد تا با روحیه ضعیفی به مصاف حریف قمی خود برود. ایستادگی منصوری ها مقابل صبا از اهمیت بسیاری برای گیتی پسند برخوردار است به همین سبب علیرضا افضل سرمربی گیتی پسند اعلام کرده که ایمان دارد شهید منصوری تیم صبا  را مغلوب خود میکند.

اما در سوی دیگر صبایی قرار دارد که با تغییر رای  کمیته انظباطی به صدر جدول بازگشت و با انگیزه بالایی مقابل شهید منصوری می ایستد تا با پیروزی در قرچک جشن قهرمانی را در خانه حریف برپا کنند.

در دیگر دیدار سرنوشت ساز این فصل گیتی پسند که از ابتدای نیم فصل دوم در تعقیب رقیب سرسخت خود بوده است در تبریز مهمان شهرداری تبریزی است که در هفته های اخیر عملکرد چشمگیری داشته است. در صورتیکه اصفهانی ها در تبریز پیروز شوند برای در دست گرفتن جام قهرمانی باید چشم به شکست صبا در قرچک بدوزد.

لازم به ذکر است: تیم دبیری تبریز به سبب قولی که به مردم این شهر داده فردا با تمام توان خود به مصاف گاز خوزستان می رود تا با شکست این تیم جایگاه چهارم جدول وهمچنین بهترین مقام دبیری در تاریخ حضورش در لیگ برتر را کسب کنند. این تیم که در ۲ هفته قبل نتایج قابل قبولی کسب نکرده است تمام توان خود را در خوزستان به کار می گیرد. گاز خوزستان نیز با قعر نشینی ار‍‍ژن نفس راحتی کشید و از خطر سقوط نجات پیدا کرده است.

میثاق تهران و هلال احمر نیز در تبریز به مصاف هم می روند. میثاق که عملکرد چشمگیری در برابر رقبای خود داشته به این امید راهی تبریز می گردد تا با یک پیروزی دیگر به فعالیت خود در این فصل پایان دهد. اما هلال احمر که در ۲ هفته قبل کار سختی را مقابل مدعیان لیگ داشته است با خستگی مفرطی برابر شاگردان خوراکچی صف آرایی میکنند.

در دیگر دیدارهای هفته پایانی فرش آرا در شهر خود ارژن شیراز را میزبانی  میکند و راه ساری و شهرداری ساوه نیز به مصاف یکدیگر میروند./زر


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.