قهرمانان رده سنی بزرگسالان مشخص شدند / حریف نوشاد نایب قهرمان شد

دوشنبه ۱۵آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

رقابت های انفرادی تنیس روی میز تور جهانی آلمان در رده سنی بزرگسالان با معرفی قهرمانان در بخش بانوان وآقایان به پایان رسید.

به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشیممتازنیوز، مسابقات انفرادی تور جهانی آلمان دررده سنی بزرگسالان با شکست تیموبول حریف نوشاد عالمیان که وی را از دور رقابتها حذف نموده بود به پایان رسید.

تیموبول، ستاره آلمانی تینس روی میز در مرحله  نیمه نهایی با نتیجه ۴ بر صفر گائونینگ از سنگاپور را برد تا حریف دیمیتری اوتچاروف در مسابقه فینال شود.

 اوتچاروف در نیمه نهایی با حساب ۴ بر۳ چیه چیوانگ از تایپه را از پیش روی برداشته بود.

 در بازی نهایی این رقابتها که هر دو ورزشکار از کشور آلمان میزبان مسابقات بودند تیموبول توانست حریف دیمیتری اوتچاروف سید دو مسابقات شود و با نتیجه ۴ بر۲ شکست خورد و اوتچاروف قهرمان شد.

 نوشاد عالمیان نماینده تنیس روی میز ایران دررده سنی  زیر ۲۱  سال این رقابتها موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

 بر اساس این گزارش تفسیری در رقابت های انفرادی رده سنی بزرگسالان و در بخش بانوان مدال طلا از آن پینگ پنگ بازی از کشور اسپانیا شد.
 در مرحله نهایی رقابت های بانوان تور جهانی آلمان یان فی شن از اسپانیا به مصاف ایوتا از جمهوری چک رفت و با نتیجه ۴ بر۲ موفق شد بر سکوی اول بایستد.
شایان ذکر است رقابت های تنیس روی میز تور جهانی آلمان از ۱۰ تا ۱۴ آبان به میزبانی شهر برمن برگزار شد نیما و نوشاد عالمیان به همراه احمد جعفری پور به این رقابتها اعزام شده بودند.
 
نکته قابل توجه در رقابت های زیر ۲۱ سال این پیکارها این بود که نوشاد عالمیان سید ۲ رقابتهای امید تنها بازیکنی بود که از سیر بندی باقیمانده بود وچن آن از چین تایپه سید یک بازیها، سیمون گایوزی سید سه از فرانسه، ماها رویوشی مورا سید چهارم همگی در مراحل پایین از  دور رقابتها کنار رفته بودند./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.