قهرمانان مرحله کشوری جام جهانی بازی‌های رایانه‌یی مشخص شدند

رقابت نهایی دو رشته جام جهانی بازی‌های رایانه‌یی در مرحله کشوری در گنبد آسمان برج میلاد برگزار شد و قهرمانان دو رشته «استریت فایتر» و «فوتبال ۹۹» مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عباس ارزی سلطان – دبیر اجرایی مسابقات – در این باره گفت: با هماهنگی انجام شده با مسوولان برج میلاد مسابقه نهایی دو رشته بازی‌های رایانه‌یی در گنبد آسمان این برج برگزار شد و در پایان در رشته استریت فایت محمدرضا عباس پور قهرمان شد و حمیدرضا مهری‌یار و محمد صفا معتمد دوم و سوم شدند.

وی افزود: در رشته فوتبال ۹۹ که یک بازی قدیمی و کلاسیک است نیز نیما بشیر برارپور، قهرمان شد و مجتبی قشقایی و محسن دانایی دوم و سوم شدند.

ارزی سلطان با اشاره به دو فینال دیگر این مسابقات گفت: فینال بازی پس ۱۲ هم امشب در گنبد آسمان برج میلاد برگزار می‌شود و فینال بازی «فیفا ۱۲» هم پس از آن برگزار خواهد شد. قهرمان بازی فیفا ۱۲ آبان ماه امسال به جام جهانی بازی‌های رایانه‌یی در پاریس اعزام می‌شود.

گروه مکعب برگزاری جام جهانی بازی‌های رایانه‌یی در مرحله کشوری ایران را برعهده دارد و برخی نهادها و گروه‌ها نیز با این مجموعه همکاری دارند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.