قهرمانی لیورپول در مالزی!

۰۶اردیبهشت،

IMG_3711.jpg

تیم فوتبال لیورپول در رقابت‌های چهارجانبه مالزی به قهرمانی رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در مالزی، این رقابت‌ها با نام EPL Footbal Cup 2013 با حضور اسطوره‌های پیشین تیم‌های باشگاهی لیگ برتر انگلیس در استادیوم «بوکیت جلیل» برگزار شد و در نهایت تیم اسطوره‌های لیورپول با اقتدار به مقام قهرمانی رسید.

تیم‌های فوتبال اسطوره‌های منچستر یونایتد، اسطوره‌های لیورپول، ستاره‌های لیگ برتر انگلیس و اسطوره‌های مالزی چهار تیم حاضر در این رقابت‌ها بودند که با حمایت بانک «استاندارد چارترد» برگزار شد.

جرزی دودک، رابی فاولر، استیو مک‌منمن، اندرو کول، دنیس وایز، دیتمار هامان و فرانک لبوئف از جمله ستاره‌های سرشناس حاضر در این دوره از مسابقات بودند که در قالب سه تیم انگلیسی حاضر شده بودند و در طرف دیگر نیز تیمی متشکل از ستارگان مالزی قرار داشت.

قهرمانی لیورپول در مالزی!

بازی‌ها به صورت فشرده و در یک روز برگزار شد و در نهایت تیم‌های فوتبال ستاره‌های لیگ برتر انگلیس و اسطوره‌های لیورپول در دیدار فینال مقابل یکدیگر قرار گرفتند و این دیدار با اختلاف بسیار به سود تیم لیورپول به پایان رسید.

جرزی دودک، رابی فولر، استیو مک‌منمن، دیتمار هامان، جیسون مک‌آتیر، استیو هارکنس و راب جونز بازیکنان تیم فوتبال اسطوره‌های لیورپول را تشکیل می‌دادند و اندرو کول، لی شارپ، رونی جانسون، کلایتون بلک‌مور، کارل موگلتون، دیوید جانسون، لی مارتین و دیوید می نیز در تیم فوتبال منچستر یونایتد حضور داشتند.

تیم فوتبال ستارگان لیگ برتر انگلیس نیز متشکل از بازیکنانی همچون دنیس وایز، فرانک لبوئف، توره آندره فلو، استفان هنچوز، ساشا ایلیک، مایکل مولس، مایکل توماس و فیل باب بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.