قهرمان نوجوان وزنه‌برداری جهان در فکر زدن رکورد یک ضرب جهان

۲۹فروردین۱۳،

قهرمان مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان جهان، گفت: درد زانویم نگذاشت رکورد یک ضرب دنیا را بزنم.

میلاد رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: سطح مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان بسیار بالا بود و رقبای اصلی من از روسیه ، آذربایجان و امیر حسین فضلی دیگر ملی‌پوش ایران در دسته ۹۴ کیلوگرم بود و ما زحمت بسیاری کشیدیم که خوشبختانه توانستیم نتیجه‌ بگیریم، البته من خودم انتظار داشتم رکورد یک ضرب جهان را بزنم، اما پیست روز قبل از آغاز مسابقات زانویم اذیت کرد بنابراین نتوانستم به خواسته‌ام برسم، با این حال از عملکرد خود در این رقابت‌ها راضی هستم.

وزنه‌بردار دسته ۹۴ کیلوگرم ایران دربارهٔ سبب نتیجه‌ نگرفتن وزنه‌برداران اوزان پایین ایران در رقابت‌های جهانی تاشکند، تصریح کرد: تیم ملی ایران در وزن‌های پایین وزنه‌بردارهای جالبی ندارد و آنها نیز حضور در این رقابت‌ها تجربه اولشان بود و تاکنون چنین صحنه‌ای را ندیده بودند. بنابراین متاسفانه نتوانستند نتیجه‌ بگیرند.

رشیدی در پایان با اشاره به در پیش بودن مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا، گفت: پس از داشتن استراحت کوتاهی دوباره به تمرین‌ها بر می گردیم تا یک ماه دیگر در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا شرکت کنیم و امیدوارم در آنجا بتوانم رکورد یک ضرب جهان را بزنم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.