قوانینی که روی میز پینگ پنگ مبهم است/تشکیل جلسه استیناف چه ربطی به عذرخواهی دارد؟

۱۵ام بهمن ،

با وجود اعتراض افشین نوروزی از حکم صادر شده علیه وی، برگزاری جلسه استیناف فدراسیون تنیس روی میز هنوز در هاله ای از ابهام است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در حالی که چندین روز از اعتراض افشین نوروزی ملی پوش المپیکی تنیس روی میز کشورمان از حکم سنگین کمیته انضباطی علیه وی می گذرد اما فدراسیون نشینان با انجام مصاحبه های مختلف سعی دارند یاد آور شوند از آنجا که نوروزی هنوز تنبیه نشده و از حرفهایش که در مصاحبه قبلی زده بود برنگشته است ممکن است جلسه استیناف اصلا برگزار نشود اگر هم برگزار شود به طور حتم تخفیف بسیاری پیش روی نوروزی نخواهد بود.

با به وجود آمدن این مسائل باید این نکته را دریافت که قصد فدراسیون تنیس روی میز از گفتن مکرر اینکه نوروزی بیاید فدراسیون نسبت به حکمش اعتراض کند تا ما در موردش رافت به خرج دهیم ، قضیه یک اعتراض ساده نبوده بلکه آنها می خواستند این ملی پوش با سابقه کشورمان حرفهای خود را پس بگیرد و شخصا از جناب رئیس عذر بخواهد شاید باید می گفت ببخشید که در مصاحبه ام واقعیت ها را گفتم ! از این به بعد قول می دهم جز دروغ چیزی نگویم!

احسان باقری سرپرست امور دبیری فدراسیون تنیس روی میز در مصاحبه های اخیر خود اعلام کرده است که نوروزی نامه اعتراض خود را به من داده در حالی که باید آن را تقدیم محمد زارع پور می کرد، اکنون سوال اینجاست که مگر رئیس فدراسیون ابلاغ حکم را به نوروزی داده است که اکنون توقع دارد اعتراض آن را خودش تحویل بگیرد؟ غیر از این است که این مسائل مربوط به دبیر می گردد و رئیس فدراسیون بالاتر از این حرفهاست که خود را درگیر مکاتبات اداری کند؟ ابلاغ را باقری به نوروزی داد اعتراض راهم خودش گرفت اگر هم مبنا را بر این بگیریم که باید این اعتراض خدمت رئیس فدراسیون تقدیم می شد چرا باقری قبل از اینکه نامه را بگیرد به نوروزی نگفت که آن را به زارع پور تقدیم کن؟ نکته قابل تامل اینجاست در هیچ جای دنیا اعتراض کردن به حکم به معنی اعلام پشیمانی و ندامت نیست، نوروزی اعتراض کرده است که چرا این چنین حکم سنگینی را برای من صادر کرده اید در حالی که گفته های من مصادیق جرم نیست آیا وی باید تنبیه می شد؟

داستان افشین نوروزی و فدراسیون تنیس روی میز با این اوصاف به یکی از عجیب و غریب ترین داستان های ورزش تبدیل شده است و همچنان هم ادامه دارد.

امید است محمد زارع پور به عنوان پدر فدراسیون تنیس روی میز خود هرچه سریع تر اقدامی برای رفع این مشکل و پاک کردن این داستان از اذهان کند زیرا کنار ماندن افشین نوروزی از تیم ملی نه فقط به خاطر شخص ورزشکار بلکه به خاطر نام ایران و پینگ پنگ ایران به نفع هیچ کس نیست و به طور حتم به وجود آمدن این حواشی به تنیس روی میز کشور ضربه خواهد زد.

لازم به ذکر است: نوروزی به سبب انجام یک مصاحبه انتقادی مدت یکسال از مسابقات محروم شد و یکسال دیگر هم به صورت تعلیقی خواهد بود./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.