قوانین عشق و کتاب​هایی که دخترها دوست دارند

نمایش اسلاید

/Images/News/Larg_Pic/20-4-1391/IMAGE634775474826153257.jpg

/Images/News/Larg_Pic/20-4-1391/IMAGE634775475079341702.jpg

به گزارش خبرآنلاین، مجموعه «هدیه پنی به تو» مجموعه کتابی پنج جلدی است، که به دست انتشارات «ایران‌بان» به چاپ رسیده و در زمینه روانشناسی دختران نوجوانان نوشته شده است. این کتاب‌ها برای دخترانی نوشته شده که رویاپردازی می‌کنند و به‌دنبال تحقق رویاهایشان هستند. این مجموعه شامل کتاب‌های «تو بی‌نظیری»، «تو فوق‌العاده‌ای»، «تو برنده‌ای» و «تو بهترینی» است. آخرین کتاب از این مجموعه‌ «برای تو که می‌خواهی بزرگ شوی»، کتابی ۶۸ صفحه‌ای است که به بهای دوهزار و ۸۰۰ تومان وارد بازار شده است. این کتاب‌ها که با قیمت مناسبی منتشر شده، برای دخترانی نوشته شده که رویاپردازی می‌کنند و به‌دنبال تحقق رویاهایشان هستند و از متفاوت‌ بودن نمی‌ترسند. مخاطبان این کتاب با خواندن آن متوجه می‌شوند که با قدرت‌های خود می‌توانند با مشکلات روبه‌رو شوند و بر آن‌ها چیره شوند.

بنابراین گزارش، همچنین کتاب «قوانین عشق» راه کارهای رسیدن به روابطی شاد و رضایت بخش، نوشته ریچارد تمپلار با ترجمه مهدی قراچه داغی از سوی همین ناشر تجدید چاپ شد. مطالب این کتاب در ۶ فصل دسته بندی شده اند؛ قوانین یافتن عشق، قوانین رابطه، قوانین جدا شدن، قوانین درباره خانواده، قوانین دوستی و قوانینی برای همه! نگارنده در این کتاب روش‌های یافتن عشق و ایجاد و حفظ آن را با بهره‌گیری از تجربه‌های خود و دیگران بیان کرده است. عدم تکرار اشتباهات، صداقت، و مهربانی برخی از این روش‌ها هستند. وی سپس قوانین مربوط به ایجاد رابطه را در ۴۸ قاعده همچون: مقدم دانستن همسر بر خود، تحقیر نکردن یکدیگر و… بازگو کرده و در ادامه قوانین جدایی را در پنج اصل به گونه‌ای مطرح می‌سازد که مخاطب بتواند به شکل بهتری آن را انجام دهد و با این رویداد کنار بیاید. پس از آن نحوه برقراری رابطه با بستگان همسر، ارتباط با دوستان پس از ازدواج و چگونگی استحکام بخشیدن به آن را بازگو می‌کند.

در مقدمه کتاب می خوانیم: عشق موضوعی است که همیشه با احساس رضایت توأم است و این همان چیزی است که ما اغلب در زندگی انتظارش را می کشیم و باید هم این گونه باشد ، این هدفی والاست… همه چیز در این خلاصه می شود که روابطی قوی و عاشقانه داشته باشیم که در تمام مدت عمرمان هم چنان قدرتمند باقی بماند. ما باید با کسانی معاشرت کنیم که ما را شاد کنند و از مصاحبت با ما لذت ببرند. همه چیز به عشق ختم می شود. یک کلمه ی سه حرفی که بیشترین اشعار ، حکایت ها و گفته ها در مدح آن نوشته شده است.
 

در بخشی از قانون «خودتان باشید» می خوانیم:
خیلی ها وقتی به کسی بر می خورند که فکر می کنند می تواند همسر ایده آلی برای آنها باشد، طوری خودشان را نشان می دهند که فکر میکنند طرف مقابل می خواهد آنها را آنگونه ببیند… ما نباید این کارها را بکنیم زیرا ممکن است بتوانیم یکی دو روز و حتی یکی دو ماه در قالب شخصیتی که نیستیم ظاهر شویم اما همیشه به شکلی غیر از خود ظاهر شدن کاری دشوار و تقریبا غیر ممکن است… نمی گویم نباید سعی کنیم رفتار خود را اصلاح کنیم.

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب ها کافی است با شماره ۲۰- ۸۸۵۵۷۰۱۶ سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ «سام» تماس بگیرند و سفارش خود را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز می توانند با پرداخت هزینه پستی، تلفنی سفارش خرید بدهند.

۶۰۶۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.