قوای قضائیه و مجریه هرچه سریع‌تر وضعیت سران فتنه را مشخص کنند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، همزمان با فرارسیدن سال‌روز حماسه “۹ دی”، تشکل‌های بسیج دانشجویی و اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید مهاجر اصفهان طی بیانیه‌ای از دو قوه قضائیه و مجریه خواستار رسیدگی به امور سران فتنه‌ و برخورد با آن‌ها شدند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

من خواهش می‌کنم اگر چنانچه مسائل سال ۸۸ را مطرح می‌کنید، مسئله‌ اصلى و عمده را در این قضایا مورد نظر و در مدّ نگاه‌تان قرار دهید؛ آن مسئله‌ اصلى این است که یک جماعتى در مقابل جریان قانونى کشور، به شکل غیر قانونى و به شکل غیر نجیبانه ایستادگى کردند و به کشور لطمه و ضربه وارد کردند؛ این را چرا فراموش می‌کنید؟ البته ممکن است در گوشه و کنار یک حادثه‌ بزرگ زد و خوردهایى انجام بگیرد که انسان نتواند ظالم را از مظلوم تشخیص دهد؛ یا یک نفر در موردى ظالم، در موردى مظلوم باشد؛ این کاملاً امکان‌پذیر است؛ اما در این قضایا، مسئله‌ اصلى گم نشود.

خب، در انتخابات سال ۸۸، آن کسانى که فکر می‌کردند در انتخابات تقلب شده، چرا براى مواجهه‌ با تقلب، اردوکشى خیابانى کردند؟ چرا این را جواب نمی‌دهند؟ صد بار ما سؤال کردیم؛ نه در مجامع عمومى، نخیر، به شکلى که قابل جواب دادن بوده؛ اما جواب ندارند. خب، چرا عذرخواهى نمی‌کنند؟ در جلسات خصوصى می‌گویند ما اعتراف می‌کنیم که تقلب اتفاق نیفتاده بود. خب، اگر تقلب اتفاق نیفتاده بود، چرا کشور را دچار این ضایعات کردید؟ چرا براى کشور هزینه درست کردید؟ کشور را لب یک چنین پرتگاهى بردند؛ خداوند نگذاشت، ملت هم بصیرت به‌خرج دادند. در قضایاى سال ۸۸، این مسئله‌ اصلى است؛ این را چرا فراموش می‌کنید؟ درباره‌ حادثه‌ سال ۷۸ هم ما حرف زیاد داریم؛ آن هم داستان دیگرى است. “امام خامنه‌ای” (مدظله‌العالی)

سلام و صلوات بر پیامبر اکرم و خاندان مطهرشان و درود می‌فرستیم بر امام راحل (ره) و ارواح طیبه شهدا 

در ابتدا بگذارید کمی فضای نهم دی ماه سال ۸۸ را بازنویسی کنیم:

فضایی بود پر از بی‌بصیرتی خواص، پر از التهاب و دلهره، پر از درد بی‌دردی، پر از بازی کردن‌های در زمین دشمن، پر از خون دل خوردن‌های دل‌سوزان نظام جمهوری اسلامی نه دل‌سوزان نظام جمهوری ایرانی‌، به درد آوردن قلب امام خامنه‌ای و…

حماسه نهم دی ماه تو دهنی به سلطه جویان بود

خواص که چه عرض کنم حیف آوردن لفظ خواص برای چنین افرادی، این‌ها عوام هم نبودند چه برسد به خواص و واقعا حرام می‌شود لفظ خواص برای فریب‌خوردگان.

این‌ها نه مستقل بودند و نه تعداد بی‌شماری داشتند، این‌ها عروسک‌های خیمه شب‌ بازی سلطه‌جویان بودند و غلط کردند که بی‌شمار بودند. آن‌ها بیشتر بودند که حرمت نگه نمی‌داشتند یا مردم خواص بابصیرت حاضر در صحنه نهم دی؟! پس غلط کردند که بی‌شمار بودند. آن‌ها حتی سواد نداشتند که بدانند ۲۴ از۱۳ بیشتر است و آرای باطله از رأی شیخ (اشاره به آرای انتخابات ۸۸)

اما  گه‌گداری خبر می‌رسد بعضی می‌خواهند  جریان‌های انقلابی را به نفع خودشان مصادره کنند علی‌الخصوص حماسه نهم دی‌ماه. بایستی به این دسته که به نظر می‌رسد بی‌بصیرت نیز هستند گفت ،جریان‌هایی انفلابی و ملی فقط سند خورده به نام مردم شریف و با عزت ایران اسلامی است و هیچ حزب و یا گروهکی نمی‌تواند به نام خودش سند کند. این را جنبش دانشجویی هشدار می‌دهد که من‌بعد از این خبرها به گوش‌مان برسد دست به رسوایی و باز کردن مشت این افراد می‌زنیم.

جنبش دانشجویی هشدار دیگری را لازم می‌داند  به کسانی که به دنبال کم‌رنگ کردن جریان فتنه “۹ دی” هستند بدهد، حضرات بروید و سراغ جولان‌گاهی دیگر برای پیاده کردن افکار آلوده خود بگردید؛ البته اگر جنبش دانشجویی وجود نداشته باشد که شما جایی را برای این کار پیدا کنید.

مطالبات جنبش دانشجویی از مسئولان دو قوه قضائیه و مجریه
 
مطالبه‌ جنبش دانشجویی از جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین آملی لاریجانی:

جناب آقای لاریجانی فکر نمی‌کنید دیگر بهتر است به این رأفت اسلامی پایان دهید و سراغ عدالت اسلامی بروید که این شایسته‌ترین کار قوه قضائیه خواهد بود اگر هرچه سریع‌تر وضعیت سران فتنه را مشخص کند که جای هیچ‌گونه سؤال و احیاناً شبهه‌ای برای کسی نماند؟!

شعار بعضی دست نشانده‌های دشمن مبنی بر آزادی سران فتنه نباید خللی در برگزاری دادگاه محاکمه ایشان نماید.

دیدار هیئت اروپایی با فتنه‌گران کار مناسبی نبود و اگر به گفته سخنگوی قوه قضائیه این دیدار با هماهنگی شما نبود ، با دستور چه کسانی بود و چرا مانع آن نشدید؟!

مطالبه جنبش دانشجویی از جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین روحانی:
 
جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین روحانی واقع‌بینانه اگر نگاه کنیم و باز اگر انگ افراطی‌گری نزنند، در دولت شما شعارهای آزادی سران فتنه به اوج خود رسیده است. ما نگران این هستیم که نکند خدایی ناکرده سبزی فتنه‌گران به بنفشی اعتدال‌گران رسوخ پیدا کرده باشد!

دیدار هیئت اروپایی با فتنه‌گران با چه هدفی بود؟ و با دستور چه کسی صورت گرفت؟ دلیلش را خود حضرتعالی تبیین فرمایید.

در پایان تشکل‌های بسیج دانشجویی و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید مهاجر اصفهان حماسه نهم دی‌ماه را گرامی می‌دارد و اعلام می‌کند تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم و ملت عزت‌مند و با بصیرت ایران اسلامی را دعوت به زنده نگه‌داشتن این حماسه می‌کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.