قول هایی که عملی نشد!

۱۰م آذر ،

مدت بسیاری است که سکوتی کاناپلو را در برگرفته و خبری از اردوهای تیم ملی نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، در حال حاضر در بین رشته های حاضر در فدراسیون قایقرانی، کاناپلو در بخش ملی چندان فعال نیست و سکوتی دردناک کاناپلو را فرا گرفته است.

سال پیش بود که با قهرمانی بزرگسالان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در تهران آنها جواز حضور در رقابت های جهانی لهستان را به دست آوردند و به همین سبب تیم ملی تمرینات آمادگی خود را برای حضور در این رقابت ها از سر گرفت اما با تغییر مدیریت فدراسیون شرایط برای این رشته نیز تغییر کرد به طوریکه سبب شد سفر قایقرانان کشورمان نیز به این رقابت ها لغو شود و زحمات چند ماهه ملی پوشان به ثمر ننشست.

با توجه به بحث تعلیق، ملی پوشان کشورمان حق حضور در هیچ یک از مسابقات را نداشتند اما مسئولان فدراسیون سبب لغو این سفر را عدم صدور روادید دانستند و اعلام کردند حضور در این رقابت ها نیز چندان اهمیت نداشت.

با توجه به اینکه قایقرانان زمان بسیاری را صرف حضور در تمرینات و اردوهای آماده سازی کرده بودند به همین سبب با لغو سفر تیم ملی به این رقابت ها دیگر انگیزه ای نیز برای ادامه فعالیت آنها باقی نماند اما مسئولان فدراسیون این وعده را دادند که با توجه به عدم حضور ملی پوشان در این رقابت ها، آنها را به تورنمنت بین المللی اعزام کنند اما نه تنها این وعده عملی نشده است بلکه در حال حاضر ملی پوشان در تمرینات آماده سازی نیز حضور ندارند.

البته مسابقات لیگ برتر برگزار می گردد اما در بخش ملی هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

این گزارش حاکیست، قرار است سال آینده مسابقات قهرمانی آسیا در رشته کاناپلو برگزار شود و قرار است تیم ملی کشورمان نیز در این مسابقات شرکت کند.

با توجه به اینکه تیم ملی عنوان قهرمانی در آسیا را با خود یدک می کشد به همین سبب حضور قدرتمند این رقابت ها از اهمیت بسیاری برخوردار است تا تیم ملی بار دیگر بتواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

گفتنی است، مسئله دیگری نیز که در حال حاضر وجود دارد بحث تعلیق فدراسیون است که تا زمان برطرف نشدن آن قایقرانان کشورمان می توانند در مسابقات حضور پیدا کنند که امیدواریم تا آن زمان این مشکلات برطرف شود تا بار دیگر شاهد لغو سفر تیم ملی و از دست دادن شانس حضور در این رقابت ها نباشیم و همچنین امیدواریم در این مدت مسئولان فکری برای ایجاد انگیزه قایقرانان کنند تا با از سر گیری تمرینات آنهاشرایط حضور در اردوهای تیم ملی را داشته باشند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.