قوچان نژاد: بازی با کویت به هیچ وجه آسان نیست

۱فروردین ۱۳،

27-200.jpg

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می گوید اگر شرایط این تیم در روز دیدار برابر کویت مانند دیدار برابر لبنان شکست این تیم قطعی خواهد بود. او در عین حال می گوید نباید بازی با کویت را ساده قلمداد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رضا قوچان نژاد ابتدا دربارهٔ شرایط تیم ملی گفت: خوشبختانه همانطور که دیدید در حال حاضر بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند و به خوبی تمرینات را زیر نظر کادر فنی انجام می دهند. البته در دو روز اول به سبب اینکه همه پیش از آمدن به تیم ملی بازی داشتند و خسته بودند و از راه رسیده بودند نسبت به امروز تمرینات را به راحتی انجام ندادند اما شکر خدا بچه ها با توجه به تطبیق با شرایط آب و هوا و رفع خستگی تمرینات را به خوبی انجام دادند و امیدوارم تا بازی کویت این آمادگی را داشته باشیم و یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم.

بازیکن تیم ملی در خصوص دیدار با کویت گفت: بازی آسان در دنیا وجود ندارد و همه بازیها سخت می باشند و شرایط ویژه خودشان را دارند. البته بستگی به خودمان هم دارد، یعنی اگر مانند بازی قبلی مان با لبنان آغاز کنیم و مثل آن بازی عملکرد خوبی داشته باشیم، ان شاالله می توانیم این بازی را ببریم. نباید فکر کنیم بازی راحتی است و باید از ابتدای بازی با تمام تلاش بازی کنیم که بتوانیم بازی را با نتیجه خوب به نفع خودمان به اتمام برسانیم.

قوچان نژاد در ادامه به پایگاه اینترنتی فدراسیون فوتبال گفت: از طرف خودم و همه بازیکنان تیم ملی ایران می خواهم سال نو را به همه هموطنانم در ایران تبریک بگویم و ارزوی موفقت برایشان دارم.

وی در پایان در خصوص سال قبل اش گفت: من هیچوقت از عملکردم راضی نیستم، چون هر روز باید بهتر بشوم و بهتر بازی کنم و تلاشم را دو برابر کنم، چرا که هیچ کس کامل نیست و برای اینکه پیشرفت کند باید فعالیت بیشتر و جدی تری انجام دهد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.