قیمت بالا خرید فروش مسکن را به کما برد

افزایش قیمت در طی چند ماه اخیر بالاخره دست بردار نشد و خرید فروش مسکن را به کما برد به گونه ای که بسیاری از بنگاه داران ازرکود شدید مسکن در این مدت گله گذار هستند.
مشاهدات میدانی حاکی از آن است که در حال حاضر قیمت مسکن افزایش یافته و همین امر موجب رکود شدید بازار مسکن در طی چند وقت اخیر شده است.

براساس این گزارش بنگاه دار  منطقه تهرانپارس با بیان مطلب بالا گفت: در حال حاضر قیمت مسکن بسیار افزایش یافته و خرید فروش رکود شدید یافته است .

وی در ادامه افزود: در حاضر حاضر تنها دلالان و واسطه گران از این اوضاع بازار مسکن استفاده می کنند.

بنگاه دار دیگری در همین راستا گفته است: فروشنده یا خریدار واقعی مسکن وجود ندارد تنها واسطه گران خریدارن کاذب هستند که از بازار مسکن سود جویی می کنند.

یکی دیگر از مشاوران املاک واقع در منطقه جیحون نیز با تائید صحبت های سایر بنگاه داران گفته است: خریدار واقعی یا فروشنده ای وجود ندارد هر کس هر قیمتی که تمایل دارد برای ملک خود قیمت میگذارد.

براساس این گزارش یک واحد ۶۴ متر واقع درایرانیان تهرانپارس شرق پروین ۱۱۸ میلیون تومان برای فروش و همچنین آپارتمانی ۶۷ متری واقع در پونک ۱۸۹ مییلیون تومان و آپارتمانی ۶۱ متری ۱۰ سال ساخت ۱۵۸ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است.

همچنین آپارتمانی۵۸ متری واقع در شرفی اصفهانی ۳۵ میلیون تومان وآپارتمانی ۶۳ متری واقع در خیابان پیامبر ،هجرت۳۰ میلیون تومان وآپارتمانی ۶۵ متری واقع در مبارک آباد جنب اتوبان همت ۶۵ میلیون تومان برای رهن گذاشته شده است.

۳۹۳۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.