قیمت جهانی طلا به بیش از ۱۹۲۰ دلار خواهد رسید

قیمت جهانی طلا به بیش از ۱۹۲۰ دلار خواهد رسید | چاپ |
چهارشنبه ۲۲ شهریور ساعت ۱۶:۰۲

بینا- برخی کارشناسان اقتصادی و سرمایه گذاران بین المللی بر این باورند که در صورت اجرای سیاستهای انبساطی جدید از سوی بانک مرکزی آمریکا قیمت طلا بار دیگر به بیش از ۱۹۲۰ دلار خواهد رسید .
به گزارش بینا به نقل ازسایت طلا/ اینترنتی نیشن ، کارشناسان اقتصادی معتقدند با اجرای سیاستهای انبساطی جدید در آمریکا و تزریق نقدینگی بیشتر به بازارهای مالی و پولی این کشور احتمال رشد فزاینده قیمت طلا بار دیگر وجود دارد .
پاوان ناواواتاناسوب معاون شرکت وای ال جی در این باره تاکید کرد قیمت طلا طی هفته های آینده بار دیگر به بیش از ۱۹۲۰ دلار در هر اونس افزایش خواهد یافت ولی اگر بانک مرکزی آمریکا سیاستهای انبساطی جدیدی را اتخاذ نکند قیمت طلا در حد ۱۷۳۰ دلار ثابت باقی می ماند .
وی گفت پایین ترین قیمت طلا در دو ماه اخیر ۱۶۰۰ دلار در هر اونس بوده است و به نظر من قیمت طلا طی ماههای آینده روندی صعودی خواهد داشت .
به اعتقاد کارشناسان اقتصادی احتمال اجرای سیاستهای انبساطی جدید از سوی بانک مرکزی آمریکا با توجه با بالا بودن نرخ بیکاری این کشور بسیار زیاد است . بانک مرکزی اروپا نیز در تازه ترین نشست خود با اجرای طرح خریداری اوراق قرضه و بدهی منطقه یورو موافقت کرده است.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.