قیمت رهن آپارتمان‌ های لوکس در تهران

این مطلب امروز ۵ شنبه ۱۸ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

یک واحد مسکونی ۵۰۰ متری در فرمانیه واقع در بلوار اندرزگو iبه همراه کلیه امکانات همچون استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ، انباری و آسانسور iبه ارزش ۸۰۰ میلیون تومان iبه بازار مسکن عرضه شده است.

دنیای اقتصاد: یک واحد مسکونی ۵۰۰ متری در فرمانیه واقع در بلوار اندرزگو iبه همراه کلیه امکانات همچون استخر، سونا، جکوزی، پارکینگ، انباری و آسانسور iبه ارزش ۸۰۰ میلیون تومان iبه بازار مسکن عرضه شده است.

از سوی دیگر در یکی از فرعی‌های خیابان فرشته (خیابان تختی) واحدی نوساز iبه متراژ ۳۳۰ متر مربع با کلیه امکانات رفاهی iبه میزان ۷۰۰ میلیون تومان در بازار مسکن قیمت‌گذاری شده است.

علاوه بر این مالکی عنوان نموده است: واحد ۲۳۸ متری خود را که ۲ سال از عمر آن می‌گذرد در خیابان طاهری واقع در محله زعفرانیه iبه متقاضی تحویل خواهد داد.

این واحد که از کلیه امکانات و همچنین از ۳ فقره پارکینگ iبهره‌مند است iبه میزان ۵۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

این واحدهای مسکونی با قیمت‌های مذکور iبه بازار فروش معرفی نشده‌اند بلکه این نرخ‌های اعلام شده مربوط iبه بازار اجاره است البته این واحدها با شرایط رهن کامل iبه متقاضی اجاره داده می گردد.

همانطور که جدول نرخ‌های پیشنهادی رهن واحدهای مسکونی امروز ستون نبض بازار نشان می دهد، واحدهایی در بازار مسکن می باشند که ارزش آنها در بازار اجاره برابر است با قیمت بعضی از واحدهای فروشی!

ستون امروز نبض بازار تعدادی از واحدهای مسکونی اجاره‌ای در مناطق مختلف تهران را که رهن آنها بین ۳۰۰ میلیون تا ۸۰۰ میلیون تومان است معرفی نموده است.

همانطور که عده‌ای از متقاضیان در بازار مسکن بودجه کافی برای خرید واحد مورد نظرشان ندارند و بعضی از آنها که مجبور می باشند واحدی که هرچند مورد سلیقه‌شان نمی باشد را با شرایط ویژه خریداری نمایند، عده‌ای از مستاجران هم از بابت خرید واحد مورد پسندشان از لحاظ مالی در محدودیت نمی باشدند و ترجیح می‌دهند اجاره‌نشینی را تجربه نمایند.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.