قیمت زولبیا و بامیه در ماه رمضان چگونه خواهد بود؟

رییس اتحادیه کشوری قناد و شیرینی گفت: هماهنگی‌های لازم در جلسه مشترک صبح امروز این اتحادیه با معاونت توسعه و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در رابطه با تامین زولبیا و بامیه مرغوب در ماه مبارک رمضان انجام شد.
به گفته محمد نصرتی، در این جلسه مقرر شد با توجه به این‌که زولبیا و بامیه از تنوع و کیفیت متفاوت در سطح کشور برخوردار است و نمی‌توان قیمت واحدی برای این شیرینی در نظر گرفت، بنابراین مسوولیت این موضوع به خود اتحادیه‌های قناد و شیرینی سراسر کشور واگذار شود.
وی افزود: اتحادیه‌ها مسوولیت نظارت بر کیفیت، قیمت و تعهد در قبال رسیدگی به شکایات مردم را به طور کامل عهده‌دار هستند و اگر کسی از کیفیت و قیمت شکایتی داشته باشد، به آن رسیدگی می‌شود.
او با تاکید بر این‌که با افرادی که زولبیا و بامیه نامرغوب تولید کنند برخورد می‌شود، به ایسنا گفت: به مردم توصیه می‌کنیم حتما از واحدهای دارای پروانه خریداری کرده و از مغازه‌های متفرقه خرید نکنند.
نصرتی با اعلام شماره ۱۲۴ به عنوان شماره تلفن شکایات مردمی گفت: همچنین مردم در هر شهری می‌توانند با شماره اتحادیه قناد و شیرینی شهر خود تماس گرفته و شکایت خود را عنوان کنند.
وی با بیان این‌که همکاران ما در حال تامین مواد اولیه زولبیا و بامیه هستند که بتوانند در ماه مبارک رمضان کار تولید این شیرینی را انجام دهند، گفت:‌ هماهنگی لازم ظرف ۴۸ ساعت آینده با اتحادیه قناد و شیرینی در سراسر کشور انجام می‌شود.
۳۹۳۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.