قیمت طلا تا سپتامبر آینده به ۱۸۴۳ دلار خواهد رسید

۲۴ آبان ،

چکیده: موسسه ال بی ام لندن در تازه ترین گزارش تفسیری خود پیش بینی کرد قیمت جهانی هر اونس طلا تا سپتامبر آینده به بیش از ۱۸۴۳ دلار خواهد رسید .

به نقل از پایگاه اینترنتی رویترز ، موسسه ال بی ام همچنین افزود: قیمت جهانی هر اونس نقره نیز تا سپتامبر سال آینده به بیش از ۳۸٫۴۰ دلار افزایش خواهد یافت.

بر اساس این گزارش تفسیری این موسسه در گزارش تفسیری پیشی خود پیش بینی کرده بود قیمت جهانی طلا تا سپتامبر آینده به بیش از ۱۹۱۴ دلار خواهد رسید. بر این اساس ادامه اجرای سیاستهای انبساطی پولی در کشورهای غربی و رشد تقاضا در بازار چین تاثیر بسیاری بر روند صعودی قیمت طلا در سال ۲۰۲۴ خواهد داشت.

قیمت هر اونس طلا در سپتامبر ۲۰۱۱ میلادی به بیش از ۱۹۲۰ دلار رسید و از ابتدای امسال نیز بیش از ۱۰ درصد رشد داشته است . این برای دوازدهمین سال متوالی است که قیمت طلا با افزایش روبرو شده است . این گزارش تفسیری افزود: قیمت هر اونس پلاتین نیز تا سپتامبر سال آینده به بیش از ۱۷۹۴ دلار خواهد رسید.

بیش از ۵۰ درصد شرکت کنندگان در نظر سنجی این موسسه انگلیسی نیز پیش بینی کردند فدرال رزرو آمریکا برنامه های تازه انبساطی پولی را اجرا خواهد کرد و ۵۶ درصد نیز اعلام کردند رشد اقتصادی چین سال آینده به بیش از ۷ تا ۸ درصد خواهد رسید. به نظر می رسد چین امسال با پیشی گرفتن بر هند به بزرگترین بازار طلای جهان تبدیل شود .


ارانیکو – آخرین خبرها و مقالات
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.