قیمت فروش خودروهای اجلاس سران مشخص شد

از خودروهای مورد استفاده در اجلاس سران جنبش عدم تعهد، مگان به قیمت حداکثر ۵۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ماکسیما ۷۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و تیانا نیز ۹۲ میلیون تومان به فروش رسید.

مرتضی نوازنی – معاون بازرگانی پارس خودرو – با بیان این مطلب اظهار کرد: تعداد ۶۴۶ دستگاه از خودروهای مگان، ماکسیما و تیانا مورد استفاده در اجلاس سران جنبش عدم تعهد در مزایده عرضه شد که ۴۹۹ دستگاه از آن‌ها پیشنهاد قیمتی بالاتر از نرخ پایه کارشناسی داشته و فروخته شدند.
وی با بیان اینکه بیشترین قیمت‌ پیشنهاد شده برای خرید خودرو مگان ۵۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ماکسیما ۷۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و تیانا ۹۲ میلیون تومان است، خاطرنشان کرد: البته هزینه‌های بیمه، پلاک و شماره‌گذاری این خودروها بر عهده برندگان مزایده است ضمن آنکه در این مرحله از مزایده ۲۹۸ دستگاه مگان، ۹۵ دستگاه تیانا و ۱۰۶ دستگاه ماکسیما فروخته شد.
معاون بازرگانی پارس خودرو داد: حدود ۱۵۰ دستگاه از خودروهای باقی مانده اجلاس سران شامل ۹۰ دستگاه مگان، ۳۴ دستگاه تیانا و ۳۰ دستگاه ماکسیما نیز در مرحله بعدی مزایده عرضه خواهند شد.
نوازنی تصریح کرد: اسامی برندگان مزایده در سایت پارس خودرو منتشر شده است. برندگان ظرف ۵ روز آینده فرصت دارند تا نسبت به تکمیل وجه اقدام و پس از آن خودروی خود را دریافت کنند.


پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.