قیمت “لوازم التحریر” ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافت

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

رییس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم التحریر خبر از کاهش ۱۵ درصدی در قیمت کلیه اقلام داد و یکی از عوامل آن را گذشت فصل کاری فروشندگان و رکود بازار عنوان کرد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه بازار باشگاه خبرنگاران، عباس هدایتیان ر تغییر و تحول در نرخ بیشتراقلام لوازم التحریر را در این فصل سال اجتناب ناپذیر عنوان کرد و دامنه این تغییرات را از ۱۰ تا ۱۵ درصد اعلام کرد.
 
وی ضمن تایید تولید بعضی اقلام لوازم التحریردر داخل کشور، مداد و پاک کن را مصداق این نوع تولیدات عنوان کرد و اظهار کرد: مابقی اقلام نیز به سبب تنوع بسیار محصولات وارد می شوند.
 
هدایتیان خواستار حمایت جدی دولت از تولید کنندگان داخلی شد و اظهارکرد:با حمایت مالی دولت این تولید کنندگان داخلی می توانند به کار خود ادامه دهند.
 
وی حمایت دولت را عامل کاهش نگرانی های تولید کننده داخلی دانست افزود: هنگامی که دغدغه آنان برطرف شود می توانند برای تولید دیگر اقلام اقدام کنند.
 
هدایتیان با انتقاد از قرارگرفتن لوازم التحریر در لیست کالاهای اولویت دهم این امر را عاملی برای افزایش قیمت ها در آینده و هنگام رونق بازار دانست.
 
وی با اشاره به عدم ثبت سفارش اقلام لوازم التحریر که در ایران تولید نمی شود از سوی وارد کنندگان سبب آن را قرارگرفتن جزو اولویت دهم دانست.
 
هدایتیان اظهار امیدواری کرد دولت با حمایت از تولیدات داخلی روند کاهش قیمت ها را تداوم دهد.

انتهای پیام/

ایرنا


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.