قیمت مسکن ویژه تهران اعلام شد

۳۱فروردین۱۳،

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان تهران اعلام کرد: قیمت واحدهای مسکن ویژه تهران حدود ۲۵۰ میلیون تومان برآورد شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در استان تهران اعلام کرد: قیمت واحدهای مسکن ویژه تهران حدود ۲۵۰ میلیون تومان برآورد شده است.

به گزارش ایسنا، فریبرز واحدی با بیان اینکه مبلغ حدود ۱۳۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان از این مبلغ در طول یک سال از متقاضیان دریافت می‌شود، گفت: مابقی قیمت هر واحد در اقساط ۱۰ تا ۱۲ ساله دریافت می‌شود.

وی افزود: متقاضیان واجدالشرایط مسکن ویژه پایگاه اینترنتی تهرانسر می‌توانند از فردا (پنجشنبه) از ساعت ۸ تا ۱۲ و از ساعت ۱۳ تا ۱۶ بعدازظهر برای بازدید واحدهای ساخته شده و در حال ساخت مراجعه کنند.

واحدی با بیان اینکه اولین قسط این متقاضیان شهریورماه و قسط بعدی اسفندماه دریافت شد، گفت: متقاضیان واجد شرایط باید قسط سوم خود را اول خردادماه سال جاری پرداخت کنند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: تاکنون بیش از سه هزار و ۵۰۰ متقاضی مراجعه کرده‌اند که ۱۸۵۰ متقاضی واجدالشرایط و تایید مدرک شده‌اند.

وی همچنین از ادامه ثبت‌نام واحدهای مسکن ویژه تهران در پایگاه اینترنتی تهرانسر خبر داد و گفت: فعلا این پایگاه اینترنتی باز است و متقاضیان می‌توانند ثبت‌نام خود را از طریق پایگاه اینترنتی مسکن ویژه تهران ثبت کنند.

واحدی تاکید کرد: تاکنون دو هزار و ۶۰۰ واحد برای ساخت درنظر گرفته شده که این میزان در ابتدا پنج هزار واحد در نظر گرفته شده بود. 

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.