قیمت پلی‌استیشن ۴ تحت تاثیر Xbox One قرار نگرفت

۱۲ تیرماه ۱۳،

جک ترتون، مدیر بخش سرگرمی‌های شرکت سونی آمریکا، قیمت ۴۰۰ دلاری پلی‌استیشن ۴ را حاصل تصمیم و تفکر گروهی متخصصین این شرکت دانست.
 
 
به گزارش گروه بازی‌های ویدئویی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، مایکروسافت اولین شرکتی بود که کنفرانس خود را در E3 برگذار کرد و قیمت کنسول خود را اعلام کرد. چند ساعت بعد، سونی هم از قیمت کنسولش پرده برداشت و نکته جالب اختلاف ۱۰۰ دلاری قیمت دو کنسول و ارزان‌تر بودن پلی‌استیشن ۴ بود. پس از اتمام نمایشگاه E3 وبسایت IGN گزارشی منتشر کرد که بر مبنای آن، کنسول سونی هم ۵۰۰ دلار قیمت داشته و این شرکت جهت پیروز شدن در این مبارزه قیمت کنسول خود را کاهش داده تا در بازار رقابت از هر لحاظ برتری داشته باشد.
 
جک ترتون در پاسخ به IGN گفت: "یک شرکت و مجموعه‌ی میلیارد دلاری اینگونه تصمیم‌ها را ماه‌ها و ماه‌ها بررسی می‌کند تا به نتیجه برسد. ما یک قیمت و ارزش گذاری عالی به مخاطبانمان پیشنهاد دادیم اما شما نمی‌دانید که چگونه باید مقابل رقیبتان بایستید."
 
وی در ادامه گفت: "ما در این‌باره احساس خوبی داشتیم فارغ از اینکه رقیبمان چگونه عمل کرد. ارزان‌تر بهتر از گران‌تر است. ما این را از PlayStation 4 آموختیم."
 
و در پایان به رقابت خود با مایکروسافت اشاره کرد و گفت: "بعد از کنفرانس من باید به خودم استراحت می‌دادم و می‌گفتم، بسیار خوب، اولین روز یک نبرد ۱۰ ساله و ما باید پشتیبانی خریداران را داشته باشیم."
 
پلی‌استیشن ۴ با قیمت ۴۰۰ دلار و اکس‌باکس وان با قیمت ۵۰۰ دلار، هر دو در ماه‌های آبان و آذر وارد بازار جهانی خواهند شد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.