قیمت گران ترین آپارتمان روز قبل در تهران

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/ستون امروز نبض بازار تعدادی از واحدهای مسکونی فروشی در بازار مسکن را که قیمت پیشنهادی هر متر مربع آنها بین ۸ میلیون تا بالاترین قیمت پیشنهادی است، مورد بررسی قرار داده است.
به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) قیمت پیشنهادی هر متر مربع اغلب واحدهای مسکونی نوساز ذکر شده در جدول گران‌ترین نرخ‌های پیشنهادی فروش امروز، بالاتر از ۱۰ میلیون تومان از سوی مالکان پیشنهاد شده است؛ البته واحدهای چندسال ساختی هم می باشند که نرخ فروش‌شان با قیمت واحدهای نوساز برابر است و به همین خاطر بعضی از مشاوران املاک برای توجیه این مساله نوع امکانات، متریال و دیگر مزایای واحدهای چند سال ساخت را ارزشمندتر از واحدهای نوساز هم قیمت با آنها اعلام می‌کنند.
یکی از گران‌ترین پیشنهادهای فروشی در بازار مسکن روز قبل مربوط به واحدی ۳۰۰ متری در خیابان مهماندوست واقع در خیابان فرمانیه است.
دلال فروش واحد مذکور دربارهٔ جزئیات و ارزش این واحد عنوان کرده است: این واحد سوپر لوکس با لوکیشن بی نظیر و ۴ مستر سوئیت مستقل، روف گاردن، مشاعات مجلل و فول فرنیش متری ۲۳ میلیون تومان به خریدار تحویل داده می‌شود.
همچنین در خیابان فرشته واحدی به متراژ ۲۰۵ متر مربع متری ۱۳ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.
واحد مذکور علاوه براینکه از کلیه امکانات برخوردار است از زمین تنیس و بسکتبال هم بهره‌مند است.
از طرف دیگر ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت هر متر مربع یک واحد مسکونی ۲۳۰ متری سوپرلوکس است و استخر سرپوشیده امتیازی است برای ساکنان این واحد مسکونی.
علاوه براین فروشنده پول لازمی در فایل فروش واحدش اظهار کرده است : واحد ۱۵۵ متری کلید نخورده خود را در خیابان تختی در محدوده خیابان فرشته، متری ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت گذاری کرده است.
این واحد از کلیه امکانات برخوردار و به صورت تک واحدی است و مالک به سبب نیاز مالی عجله در فروش دارد.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.