قیمت گوشت مرغ در شاهرود به چهار هزار و ۵۰۰ تومان کاهش یافت

به گزارش خبرنگار ایرنا قیمت مرغ هر کیلو مرغ تا چند روز گذشته پنج هزار و ۲۰۰ تومان اعلام شده بود و قبل از تعیین این نرخ مرغ پرکنده قیمت های گرانتر از این نرخ را نیز تجربه کرد.

برخی از مرغ فروشان روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا علت کاهش قیمت مرغ را افزایش تولید و عرضه آن به بازار عنوان کردند و واردات مرغ از خارج کشور را نیز در کاهش قیمت آن موثر دانستند.

مدیر عامل شرکت تعاونی مرغداران شاهرود نیز گفت: قیمت مرغ زنده از هر کیلو چهار هزار و ۸۰۰ تومان در چند روز اخیر به دو هزار و ۸۰۰ تومان کاهش یافته که این امر موجب ضرر و زیان مرغدارانی که با قیمتهای گزاف ذرت، سویا تامین و جوجه ریزی کرده اند را فراهم می کند.

ˈ ابوطالب کریمیˈ با بیان اینکه برغم کاهش دو هزار تومانی قیمت مرغ زنده، قیمت گوشت مرغ تنها ۷۰۰ تومان برای مصرف کننده کاهش یافته است گفت: سود واقعی در شرایط کنونی تنها عاید واسطه ها و عمده فروشی ها می شود.

وی از شرکت پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت خواست که در این شرایط برای خرید و ذخیره سازی مرغ وارد عمل شده و از ضرر و زیان تولید کنندگان جلوگیری بعمل آورند.

مدیر عامل شرکت تعاونی مرغداران شاهرود گفت: در شهرستان شاهرود بیش از ۱۳۰ واحد مرغداری صنعتی دارد و بطور میانگین در هر دوره سه ماهه حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه مرغ تولید می کند.

موسسه اطلاعات مرغداری – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.