قیمت گوشت گوسفند در ماه رمضان کاهش یافت/افزایش قیمت گوشت منتفی است

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران تصریح کرد:با توجه به این که دام به اندازه کافی موجود است و کمبودی در این زمینه نیست بنابراین افزایشش قیمت گوشت بعد از ماه مبارک رمضان منتفی است.

علی اصغر ملکی رییس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با اشاره به کاهش ۴ الی ۵ درصدی گوشت گوسفندی در ایام ماه میارک رمضان گفت:برخلاف سالهای گذشته که در ماه رمضان شاهد افزایش قیمت گوشت بودیم اما در سال جاری قیمت گوشت گوسفندی نه تنها افزایش نداشته بلکه کاهش یافته است.

وی افزود:قیمت گوشت گوسفندی هم اکنون ۲۷هزار تا ۲۷هزارو ۵۰۰ تومان است.

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران تصریح کرد:با توجه به این که دام به اندازه کافی موجود است و کمبودی در این زمینه نیست بنابراین افزایشش قیمت گوشت بعد از ماه مبارک رمضان منتفی است .

ملکی تاکید کرد:خواهش ما از مسئولین این است که برای شش ماهه دوم سال نهاده های دامی را تامین کنند تا دامداران در این زمینه مشکلی نداشته باشند وبتوانند دام خود را تا رسیدن به وزن ایده آل نگه دارند.

وی با اشاره به واردات گوشت گفت:هم اکنون نیازی به واردات گوشت نداریم و تولید داخلی تامین کننده تمام نیاز کشور است ولی در بعضی مواقع دولت برای زمان خاصی مانند ۶ ماهه دوم سال یا سه ماهه آخر سال نیاز به واردات میبیند و اقدام به آن می کند تا کمبودی در این زمینه نباشد.
انتهای پیام/

— .

باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.