کاراته بانوان دیروز، امروز

مسئول کاراته بانوان از عملکرد تیم ملی در مقایسه با سال گذشته ابراز رضایت و خرسندی می کند، غافل از اینکه این قیاس، قیاسی مع الفالق است.

به گزارش خبرنگارممتازنیوز، نائب رئیس بانوان فدارسیون کاراته با ابراز خرسندی از عملکرد بانوان ملی پوش کاراته، حضور موفق امسال بانوان را در اندونزی و ازبکستان را در مقایسه با سال گذشته، فقط شایستگی در نحوه مدیریت، هدایت و برنامه ریزی های دقیق می داند.

البته مسئولان کاراته باید هم بگویند که بانوان امسال خیلی خوش درخشیدند که انصافا هم همینگونه بوده ولی آیا کسی به مشکلات عدیده ای که تیم ملی کاراته بانوان در سال قبل با آن روبرو بوده اشاره کرده است؟

این نهایت بی انصافی است که بگوییم بانوان کاراته کا امسال در مقایسه با سال گذشته خوب بوده اند.

تغذیه مناسب طی اردوها، پرداخت حقوق مربیان و بازیکنان، سفر توآم با آرامش به محل برگزاری مسابقات، شرکت در مسابقات تدارکاتی و … همگی دلائلی برای حضوری موفق در مسابقات جهانی و آسیایی است.

حال انکه سال گذشته شرایط کاملا محکومی بر فضای تیم ملی کاراته به ویژه کاراته بانوان حاکم بود.

شرایط نامطلوب اردوها در فضای کاملأ تشنج، تغذیه نامناسب، عدم پرداخت حقوق مربیان و بازیکنان حتی هزینه ایاب و ذهاب بازیکنان هم هیچگاه پرداخت نشد)، سفر طولانی و خسته کنند با اتوبوس از مالزی به کوانژوی چین محل برگزاری مسابقات نداشتن مسابقات تدارکاتی قبل از اعزام، حتی نداشتن وسیله نقلیه برای رفتن از هتل به سالن مسابقات و … تحت این شرایط آیا باید گفت وضعیت ملی پوشان امسال بسیار بهتر از سال قبل بود؟

آیا با شرایطی که ملی پوشان امسال داشتند جز این هم می شد انتظاری داشت؟

حقوق بازیکنان و مربیان قبل از اعزام به مسابقات پرداخت شد که این خود در انگیزه و اعتماد به نفس بچه ها تاثیر بسزایی گذاشت، حمایت همه جانبه رئیس و نائب رئیس فدارسیون از کاراته کاها نوید بخش روزهای خوب کاراته در مسابقات بود، حمایتی که هیچگاه سال گذشته و سالهای قبل آن ملی پوشان شاهدش نبودند.

ستمی که به بانوان ملی پوش کاراته کا در سال گذشته شد، هیچوقت از یادها نمی رود کمی منصف باشیم هر گاه از موفقیت امسال ملی پوشان یاد می کنیم، دلائل موفق نبودن سال گذشته را هم بیان کنیم. مغرضانه قضاوت کردن کار انسانهای منصف نیست./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.