کارخانه: حضور در تیم والیبال گنبدکاووس از آرزوهایم بود

‘مصطفی کارخانه’ روز چهارشنبه پس از مذاکره با مسوولان تیم والیبال هاوش گنبدکاووس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: من همیشه با افتخار گفته ام که حضور در والیبال گنبدکاووس از آرزوهای من بوده است و خوشحالم که امسال این فرصت بدست آمد که به این مردم والیبالدوست و والیبال شناس خدمت کنم.

وی گفت: من بارها با تیم های مختلف به این شهر آمده ام و همیشه با وجود اینکه به دنبال پیروزی تیم خود بودم از این شور و شوق مردم گنبدکاووس به وجد می آمدم.

او افزود: من به گنبدکاووس امدم تا هدف مدیر عامل این باشگاه را که حضور در جمع چهار تیم پلی آف است ، محقق کنم. گنبدکاووس در سال های گذشته همیشه در رده های پنجم تا هشتم بود و دیگر برای این شهر قرار گرفتن در میانه جدول بس است.

کارخانه گفت: من آمده ام تا با حمایت باشگاه و مردم این تیم را به رده های بالاتر ببرم، برای پیروزی در والیبال چندین فاکتور لازم است که مهمترین آن تماشاگر است. گنبدکاووس این عامل مهم را دارد و من هم تجربه خود را با آن ادغام می کنم . پس از آن فقط یک عامل مهم دیگر برای موفقیت باقی می ماند که آنهم حمایت مدیر عامل است.

این مربی سرشناس کشور گفت: باشگاه هاوش، مدیرعاملی جوان و علاقه مند دارد که به خاطر والیبال از جیبش خرج می کند. من در مذاکراتی که داشتم افکار و سیاستهای ایشان را پسندیدم و به همین دلیل خود را به باشگاه هاوش بسیار نزدیک می دانم.

کارخانه اظهار داشت: مذاکرات ما بسیار مفید و موفق بود و تنها در چند مورد هم بنده و هم باشگاه باید برنامه ریزی کنند و اگر خدا بخواهد طی روزهای آتی قرارداد رسمی خود را با این باشگاه منعقد خواهم کرد.

وی در مورد عملکرد باشگاه هاوش در سال گذشته گفت: تیم هاوش در نخستین سال تاسیس بسیار خوب ظاهر شد و بازیهای بسیار خوبی ارائه کرد و بنده دلیل عدم موفقیت این تیم برای حضور در جمع تیم های پلی آف را تنها در شروع دیرهنگام تمرینات و عدم آماده سازی بدنی مناسب می دانم .

وی در خصوص جذب بازیکن گفت: من در نخستین گام فراخوانی خواهم گذاشت تا بهترین بازیکنان سراسر استان در چند رور به شهر گنبدکاووس آمده و در تست تیم شرکت کنند، و سپس به دنبال بازیکنان غیر بومی خواهم رفت چون سیاست باشگاه و اولویت آن در جذب بازیکنان بومی است و من نیز تا حد امکان ان را رعایت خواهم کرد ولی وقتی باشگاه از من حضور در جمع چهار تیم را می خواهد باید تیم را به بهترین نحو ممکن ببندم.

مصطفی کارخانه یکی از پرافتخارترین و بزرگترین مربیان والیبال ایران است که در ۱۳ دوره لیگ برتر ۹ قهرمانی به نام تیم های تحت مدیریت ایشان ثبت شده است. وی مربیگری در تیم های ملی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان ایران را نیز در کارنامه خود دارد.

/۷۴۷۷/۶۲۲/

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۵۶۴۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.