کارگروه های تخصصی هنر کشور گردهم می آیند

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این نشست گزارشی از برنامه و وضعیت و مشکلات بخش هنر در استان ها در کارگروه های تخصصی ارایه می شود.

کارگروه هنرهای نمایشی، کارگروه هنرهای تجسمی، کارگروه موسیقی و کارگروه ساماندهی مد و لباس با حضور اعضای هر یک از این کارگروه ها تشکیل جلسه می دهند.

بر این اساس در کارگروه هنرهای نمایشی، مدیرکل نمایشی، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران، دبیر کمیته تخصصی نمایشی، مدیران کل استان های کهگیلویه و بویر احمد، البرز، فارس، قزوین، هرمزگان، خراسان شمالی، قم و کردستان حضور دارند.

کارگروه هنرهای تجسمی با حضور مدیرکل تجسمی، مدیرعامل موسسه هنرهای تجسمی معاصر، دبیر کمیته تخصصی تجسمی، مدیران کل استان های خراسان رضوی، گلستان، اصفهان، آذربایجان شرقی، ایلام، خوزستان، تهران، اردبیل تشکیل می شود.

مدیرکل موسیقی، مدیرعامل انجمن موسیقی ایران، دبیر کمیته تخصصی موسیقی، مدیران کل استان های سیستان و بلوچستان، مازندارن، همدان، آذربایجان غربی، کرمان شمالی، چهارمحال بختیاری، کرمانشاه و گیلان اعضای کارگروه موسیقی را تشکیل می دهند.

در کارگروه ساماندهی مد و لباس نیز مدیر اجرایی کارگروه ساماندهی مد و لباس، دبیر تخصصی مد و لباس، مدیران کل استان های سمنان، مرکزی، بوشهر، کرمان جنوبی، زنجان، خراسان جنوبی، لرستان و یزد حضور دارند.

کارگروه آموزش هنر با حضور مسوولین آموزش استان ها و مدیر کل دفتر آموزش در مشهد مقدس تشکیل می شود و نتیجه آن برای طرح در نشست اصلی منعکس می شود.

فراهنگ**۹۲۶۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۴۱۸۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.