کازرون و فولاد نوین اصفهان از لیگ برتر هندبال ایران سقوط کردند

به گزارش خبرنگار ایرنا، عصر امروز (یکشنبه) تیم های فولاد نوین اصفهان که از پیش، سقوطش از لیگ برتر قطعی شده بود، در آخرین بازی خود در لیگ برتر هندبال میزبان تیم شهرداری کازرون بود که با نتیجه ۳۷ بر ۳۴ این تیم را شکست داد تا هر دو تیم با هم از لیگ برتر هندبال باشگاه های ایران خداحافظی کنند.

در دیگر بازی امروز، تیم شهرداری کرمان با نتیجه ۳۰ بر ۲۹ فولاد اکسین را پشت سر گذاشت.

تیم هپکو اراک نیز که در خطر سقوط قرار داشت، اگر چه در خانه مس کرمان با نتیجه ۳۰ بر ۲۶ مغلوب شد اما به لطف پیروزی فولاد نوین سپاهان اصفهان در برابر کازرون از سقوط گریخت.

دو بازی دیگر لیگ برتر هندبال ایران در حالی قرار است فردا (دوشنبه) در شهرهای اصفهان و سبزوار برگزار شود که از هم اکنون می توان گفت سپاهان اصفهان قهرمان لیگ برتر هندبال ایران خواهد بود.

در هفته پایانی این مسابقه ها، فردا (دوشنبه) تیم سپاهان اصفهان در خانه میزبان تیم بحران زده و بدون سرمربی نیروی زمینی ارتش خواهد بود و در صورت پیروزی و به وجود نیامدن نتیجه خارق العاده در سبزوار به قهرمانی خواهد رسید.

در سبزوار نیز تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار در صورتی که ذوب آهن اصفهان تیم سوم جدول رده بندی خود را به این شهر برساند، باید با حداقل بیش از ۵۰ گل اختلاف امتیاز این تیم را شکست دهد تا شاید به جای نایب قهرمانی، به مقام قهرمانی دست یابد.

با توجه به قدرت تیم ذوب آهن اصفهان و نایب قهرمانی این تیم در سال گذشته، بعید به نظر می رسد تیم ثامن شانسی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر هندبال سال ۹۰ داشته باشد.

با توجه به این شرایط، احتمالا مسوولان فدراسیون هندبال، فردا به همراه جام قهرمانی در بازی اصفهان حضور خواهند داشت و تیم فولاد سپاهان اصفهان در پایان وقت یک ساعته و مفید بازی، جشن قهرمانی خواهد گرفت.

ورزشی. ** ۱۳۴۶ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۷۶۴۷۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.