کافه رادیو امروز مهمانان ویژه‌ای خواهد داشت

برنامه پر مخاطب کافه رادیو با گویندگی مهران دوستی امروز در مکان غرفه رادیو جوان در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به طور زنده بر روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش سرویس فرهنگی هنری برنا، کافه رادیو امروز مهمانان ویژه ای خواهد داشت. شهاب نادری سردبیر این هفته کافه رادیو در ارتباط با این برنامه گفت: در این برنامه عصرگاهی المان های متفاوتی برای جذب مخاطب گنجانده شده است. اول از همه اینکه ما باید بدانیم برای چه افرادی برنامه سازی می کنیم و برنامه ما در چه ساعتی از روز پخش خواهد شد و سپس با توجه به همه این موارد که مانند قطعات یک پازل هستند آیتم های برنامه باید چیده شوند.

او ادامه داد: در همین راستا از مهمان هایی در برنامه دعوت می شود که مردم دوست دارند صحبت های آنها را بشنوند و بیشتر با آنان آشنا شوند. در برنامه امروز نیز از شهره سلطانی و رضا فیاض برای حضور در برنامه دعوت کرده ایم.

او اذعان کرد: خوشبختانه امکان بسیار خوبی فراهم شده است که در این دوره از نمایشگاه کتاب می توانیم برنامه هایمان را به طور زنده در مکان غرفه رادیو جوان بر روی آنتن ببریم و به طور نزدیک با شنوندگانمان صحبت کنیم و نظرات آنان را بشنویم.

او ارتباط با مخاطب را از جمله عوامل توفیق برنامه عنوان کرد و افزود: هرچه که راه های ارتباطی که با شنونده داریم بیشتر باشد اقبال آنان به برنامه بیشتر خواهد شد و این امر در کیفیت برنامه هم موثر خواهد بود.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.