کامرون خطاب به انگلیسی‌ها: یا شنا کنید یا غرق شوید!

AFP02.jpeg

بنا بر بخش‌هایی از متن سخنرانی‌ نخست وزیر انگلیس که قرار است در کنفرانس سالانه حزب سیاسی محافظه کار امروز (چهارشنبه) ایراد کند وی هشدار داده است که این کشور می‌بایست به منظور اجتناب از عقب ماندن از رقبای جهانی خود دست به اقدامات دردناک بزند و انگلیس در زمانی قرار دارد که یا باید به شنا کردن ادامه دهد یا غرق شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فرانسه، دیوید کامرون، نخست وزیر و رهبر حزب محافظه کار انگلیس قرار است با استفاده از این سخنرانی مهم در کنفرانس سالانه این حزب واقع در شهر بیرمنگام از انگلیسی‌های بحران زده بخواهد سخت‌تر کار کنند و پذیرای ریاضت‌های اقتصادی بیشتری باشند.

بر طبق بخش‌هایی از متن سخنرانی وی که منتشر شده است وی اظهار خواهد داشت: تا زمانی که ما کار می‌کنیم و تصمیم‌های دردناک و دشوار می‌گیریم و تا زمانی که ما اراده و ابتکار نشان می‌دهیم انگلیس در آینده آن چیزی که در گذشته بوده نخواهد بود.

وی تاکید کرده است: زیرا حقیقت این است که ما امروز در رقابتی جهانی قرار داریم که به معنی ساعت حسابرسی برای کشورهایی همچون کشور ماست. یا باید شنا کنیم و یا غرق شویم. یا باید کار کنیم و یا سقوط کنیم.

کامرون همچنین قرار است بر بازیابی اقتصادی در انگلیس به عنوان هفتمین اقتصاد بزرگ جهان که بر اساس کار سخت خانواده‌های قدرتمند، مسئولیت‌پذیری و خدمت به دیگران بنا شده، تاکید کند.

ظاهرا سخنرانی وی قرار است با هدف ایجاد حس همبستگی ملی در مواجهه با کاهش محبوبیت حزب محافظه کار در نظرسنجی‌ها صورت بگیرد.

کامرون همچنین قرار است به تجاربش در خصوص پدر معلول و پسرش که در سال ۲۰۰۹ فوت کرد بپردازد و وی قرار است بگوید چیز پیچیده‌ای درباره من وجود ندارد. من معتقد به کار سخت، مراقبت از خانواده و خدمت به کشورم هستم و چیز پیچیده‌ای درباره آنچه که ما امروز به آن نیاز داریم وجود ندارد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.