کانوته خطاب به رژیم اشغالگر قدس: چگونه فکر می کنید بزرگ هستید

به گزارش ایرنا و به نقل از ‘یورو اسپورت’، ‘کانوته’ بازیکن مسلمان تیم ‘سویا’ روز چهارشنبه در مطلبی که روی صفحه اجتماعی خود در ‘تویتر’ منتشر کرد، این مطلب را خطاب به رژیم اشغالگر قدس نوشت.

کانوته در این مطلب، خواستار آزادی ‘محمود السرسک’ فوتبالیست فلسطینی در بند رژیم اشغالگر قدس شد که از سه ماه قبل تا کنون در زندان رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذا زده است.

کانوته در مطلب خود نوشت: نسبت به اقدام رژیم صهیونیستی در زندانی کردن این فوتبالیست فلسطینی اعتراض داریم.

این بازیکن شاغل در لیگ فوتبال اسپانیا اضافه کرد: دموکراسی حکم می کند ‘محمد السرسک’ در یک دادگاه عادل و بی طرف به صورت علنی سخنان خود را بگوید نه اینکه به صورت مستمر و بی دلیل زندانی شود.

به نوشته ‘یورو اسپورت’، ‘کانوته’ این مطالب را به سه زبان انگلیسی، فرانسوی و اسپانیایی روی ‘تویتر’ منتشر کرده است.

یورو اسپرت اضافه کرد: ‘کانوته’ در صفحه اجتماعی خود از فلسطین دفاع کرد. همانگونه که در گذشته به مناسبت سالروز مقاومت مردم فلسطین در حمله اسراییل به ‘غزه’ پس از به ثمر رساندن گل در یکی از مسابقات در لالیگا (لیگ فوتبال اسپانیا) پیراهن خود را که کلمه ‘فلسطین’ بر آن نوشته شده بود، نمایش داد.

نیروهای رژیم صهیونیستی، ‘محمد السرسک’ بازیکن فلسطینی را روز ۲۲ ماه ژوئیه سال ۲۰۰۹ میلادی در پایانه ای بین نوار غزه و فلسطین اشغالی در حالی که عازم بازی برای یک تیم کرانه باختری بود، دستگیر کردند.

‘محمود سرسک’ از ۹۰ روز قبل در اعتراض به بازداشت غیر قانونی خود اقدام به اعتصاب غذا کرده است.

ورزشی. ** ۷۱۳۲ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۸۲۰۵۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.