کاهش تولیدات خودرو؛ روی‌آوری مردم را به خودروهای فرسوده افزایش داده است

۰۹م اسفند ،

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: تولید خودرو در کشور ۵۰ درصد روند نزولی به خود گرفته و این مسئله سبب استفاده مجدد خودروهای فرسوده از سوی مردم شده لذا تولید کنندگان خودرو باید در سال آتی روند رو به رشدی در تولید خودرو داشته باشند.

مجید منصوری نماینده مردم اصفهان و لنجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به مشکلات خودروهای فرسوده و راهکارهای جمع‌آوری آنها گفت: خورروهای فرسوده یکی از معضلات اصلی کشورمان بوده و باید مسئولین برای حل آن تلاش کنند.

وی در ادامه افزود: وجود خودروهای فرسوده در کشور آسیب‌های جدی را در بخش‌ سلامت، نیروی انسانی و تصادفات جاده‌ای وارد می‌کند علاوه بر آن سبب هدر رفتن منابع کشور همچون نفت می‌شود.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن کشور تصریح کرد: باید در زمینه جمع‌آوری خودرو‌های فرسوده اقدامتی همچون تسهیلات بلند مدت بانکی ( بهره کم یا بدون بهره )  به صاحبان خودروهای فرسوده اعطا شده  تا صاحبان آنها تشویق به تعویض خودروهای خود شوند.
 
نماینده مردم اصفهان و لنجان در مجلس با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی تولید خودرو در کشور خاطر نشان کرد: تولید خودرو در کشور ۵۰ درصد روند نزولی به خود گرفته و این مسئله سبب استفاده مجدد خودروهای فرسوده از سوی مردم شده لذا تولید کنندگان خودرو باید در سال آتی روند رو به رشدی در تولید خودرو داشته باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.