کاوه موسوی: با کوله باری از تجربه راهی المپیک می شوم

کاوه موسوی در آستانه اعزام به بازیهای المیپک ۲۰۱۲ لندن روزدوشنبه در گفت و گو با ایرناافزود: با توجه به گذراندن اردوهای خارج از کشور و تمرینات خوبی که در روسیه داشتم، از آمادگی خوبی برخوردارم و برای اعتلای نام کشورم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.

ملی پوش ارومیه ای دوومیدانی اظهار کرد: بازیهای المپیک عظیم ترین آورد گاه ورزشی جهان است وراهیابی به آن نیازمندتلاش شبانه روزی واز جان گذشتگی فراوان است.

موسوی گفت: با تمام توان و خلوص نیت پا به میدان مسابقات خواهم گذاشت و امیدوارم بتوانم مزد زحمات چندین ساله خود و تمامی کسانی که در کسب این موفقیت یاریم کرده اند را بدهم.

قهرمان پرتاب چکش ایران گفت: من به عنوان نخستین پرتابگر چکش ایران به المپیک لندن راه یافته ام و امیدوارم نماینده خوبی برای کشورم بوده و دل مردم ایران را شاد کنم.

موسوی حریفانی از روسیه، ژاپن، مجارستان و بلاروس را از رقبای اصلی اش در این بازیها دانست.

وی در ادامه با انتقاد از نحوه حمایت و پشتیبانی مسولان استان گفت: اکثر ملی پوشان دو و میدانی راه یافته به المپیک با اخذ جوایز نقدی چند میلیونی، اتومبیل سواری و آپارتمان از مسوولان استان های خود بدرقه شده اند ولی متاسفانه اهدا چنین جوایزی در مورد من اتفاق نیفتاده است.

وی میزان جایزه دریافتی اش از مسوولان استان آذربایجان غربی را یک میلیون تومان اعلام کرد که هنوز به حسابش واریز نشده است.

موسوی با ابراز نارضایتی از نحوه رسیدگی مسولان استان به رشته پرتاب چکش گفت: پس از بازگشت از المپیک دیگر برای ارومیه پرتاب نخواهم کرد و با عقد قراردادی چند ساله به تیم ایران خودرو تبریز می پیوندم.

وی افزود: شهر ارومیه مهد پرتاب چکش ایران است به شرطی که از دست اندرکاران حمایت شود.

موسوی ساعت دو بامداد /سه شنبه / راهی لندن می شود و روز سیزدهم مرداد به مصاف حریفان المپیکی اش می رود.

۷۱۲۶/۵۸۳

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۳۷۹۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.