کایاک سواران ایرانی وارد لندن شدند

به گزارش ایرنا،’احمدرضا طالبیان’و ‘آرزو حکیمی ‘نمایندگان کشورمان در المپیک لندن هستندکه قرار است مسابقات خود را ازروزشانزدهم مرداد در دریاچه ‘اتون دورنی’ آغاز کنند.

این مسابقات اولین حضور قایقرانان آبهای آرام کشورمان در المپیک خواهد بود.

‘ایرج اقلیمی’به عنوان مربی طالبیان و’ویچسلاو یولداشف’به عنوان مربی حکیمی این دو کایاک سوار را همراهی می کنند.

یولداشف پس از ورود به لندن در گفت وگو با ایرنا از تدارکات این تیم ابراز رضایت کرد و گفت:تیم تدارکات خوبی داشت. از آن راضی هستم و همه نفرات هم آماده هستند.

سرمربی بلغاری بابیان اینکه ازکایاک سواران ایران انتظار مدال ندارد، یاداورشد: المپیک میدان بسیار سختی است. قایقرانان ایرانی جوان هستند و آینده روشنی دارند که می توانند با تمرینات مستمر و خوب نتایج قابل قبولی درآینده به دست آورند.

وی اضافه کرد: آنها همه تلاش شان را خواهند کرد تا رکوردهای خوبی از خود بر جای بگذارند.

آرزو حکیمی جوان ترین عضو کاروان اعزامی کشورمان به این مسابقات در رقابت های قایقرانی بازیهای المپیک لندن است.

احمدرضا طالبیان در این رقابت ها در ماده کایاک یک نفره ۱۰۰۰ متر مردان با حریفانی از ایسلند،استرالیا، تونس، مصر، چین، کوبا، فرانسه، ایتالیا، کانادا، سوئد، نروژ، آلمان، بلاروس، صربستان، بلغارستان، انگلیس و نیوزلند رقابت خواهد کرد.

آرزو حکیمی نیز در کایاک یک نفره ۲۰۰ متر زنان با رقبایی از نیوزیلند، لهستان، ژاپن، پرتغال،انگلیس، روسیه، مجارستان، اسپانیا، آلمان، فنلاند، اسلوونی، سوئد، اوکراین، ایتالیا،استرالیا،کوبا، آمریکا، چین، سنگاپور، ازبکستان، آفریقای جنوبی و تونس مسابقه خواهد داد.

مسابقات آبهای آرام بازیهای المپیک لندن از روز شانزدهم مرداد ماه آغاز خواهد شد و تا روز بیست و یکم مرداد ماه جاری ادامه خواهد داشت.

ورزشی** ۱۵۵۳**۳۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۶۴۰۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.