کتاب “اتاق فکر” رو نمایی می شود

۰۱م آذر ،

همزمان با برگزاری سمینار آموزش اتاق فکر به همت اداره مجامع، جشنواره ها و مسابقات اداره کل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی، کتاب “اتاق فکر” رونمایی می شود.

فروغ فخاری، کارشناس فرهنگی در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به همزمانی برگزاری سمینار آموزشی اتاق فکر با رونمایی از کتاب “اتاق فکر” افزود: سمینار آموزشی اتاق فکر در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری وبا هدف آموزش الفبای تشکیل اتاق های فکر برگزار می شود.
وی ادامه داد: این مراسم درآینده نزدیک در برج میلاد برگزار می شود.
این کارشناس فرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به پرسشی با این مضمون که اداره کل مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی با پایان بیستمین هفته کتاب تا چه اندازه به اهداف تعریف شده خود نزدیک شده، تصریح کرد: با توجه به اینکه برنامه های مختلفی در هفته کتاب به عنوان یک نماد انجام می شود، هدف ما شروع کاری با هدف تداوم فعالیتهای فرهنگی در حوزه کتاب توسط سازمان ها و نهادهای فرهنگی در طول سال است.
فخاری ارائه تعریف هدف خاصی برای سازمانها و نهادهای فرهنگی را از اهداف دیگر برگزاری هفته کتاب دانست و گفت: رسانه یکی از پایه های مهم اطلاع رسانی در حوزه ترویج کتاب و کتابخوانی است./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. نرجس:

    سلام لطفا به سایت باشگاه خبرنگاران مراجعه و خبر را اصلاح فرمایید
    متشکرم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.