کتاب برنامه‌ریزی راهبردی ارتباطی در روابط‌ عمومی منتشر شد

به گزارش ایرنا ،در فصل نخست این کتاب کلیات و تعاریف روابط‌عمومی از دیدگاه‌های مختلف مطرح شده و در فصل دوم به توصیف تعاریف برنامه‌ریزی ارتباطی پرداخته شده است و در فصل سوم نیز که اساس اصلی کتاب بوده، گام‌های راهبردی در برنامه‌ریزی روابط‌عمومی ارایه شده است.

همچنین در فصل چهارم با توجه به اهمیت موضوع، شیوه تدوین برنامه ارتباطی راهبردی و نمونه‌ای از برنامه‌ریزی ارتباطی در روابط ‌عمومی‌ پیش روی علاقمندان قرار گرفته است.

در بخشی از این کتاب آمده است؛ اگر ندانیم کجا می‌رویم، دیگر فرقی نمی‌کند چه راهی در پیش گرفته‌ایم و اگر می‌دانیم کجا می‌رویم، باید طرح و برنامه‌یی داشته باشیم. استراتژی ارتباطی یک‌ نقشه‌ است؛ ‌نوعی‌ مسیر برای اقدامی آگاهانه‌ و مورد نظر، رهنمود یا مجموعه ای‌ از رهنمودها برای‌ برخورد با وضعیتی خاص‌.

در بخش دیگری از این کتاب آمده است :مدیران روابط‌ عمومی امروز می‌دانند برای جهت‌دهی به افکارعمومی و تاثیرگذاری بر مخاطبان سازمان و جلب اعتماد و مشارکت همگان باید استراتژی ارتباطی موثری را در دست داشته باشند.

انتشارات سیمای شرق چاپ دوم کتاب ‘برنامه‌ریزی راهبردی ارتباطی در روابط‌ عمومی ‘ را در ۲۴۸ صفحه، شمارگان هزار جلد و با بهای ۱۳۰هزار ریال منتشر کرده است .

این انتشارات همچنین بزودی مجموعه چهار جلدی کتاب مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی را منتشر می کند.

فراهنگ **۱۶۳۰**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۳۰۶۳۴۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.