کتاب بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان منتشر شد

کتاب راهنمای معرفی فیلم های جشنواره(کاتالوگ) بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم کودک، این کتاب که شامل معرفی فیلم های بخش های مختلف جشنواره از جمله بخش های رقابتی ملی و بین المللی و همچنین بخش های غیر رقابتی است که از سوی انتشارات جشنواره منتشر شد.
بنابراین گزارش؛ این کتاب که در ۲۷۲ صفحه با ورود میهمانان جشنواره از جمله هنرمندان و اهالی رسانه ها در اصفهان، به آن ها اهدا خواهد شد.
لازم به ذکر است؛ در این کتاب علاوه بر معرفی فیلم های جشنواره، پیام رییس جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر سازمان سینمایی کشور، دبیر جشنواره فیلم کودک و شهردار اصفهان ارایه شده است.
همچنین؛ معرفی هیئت های انتخاب و داوری و بزرگداشت ها از دیگر بخش های این کتاب است و دو فهرست موضوعی با عناوین آثار و اسامی هنرمندان امکان جست و جوی راحت تر را در این کتاب فراهم می کند.
این گزارش می‌افزاید؛ با توجه به ابعاد گسترده برگزاری جشنواره فیلم کودک و برگزاری همزمان در استان های مختلف کشور و همچنین تعدد و تنوع کمی و کیفی آثار این رویداد، تلاش شد تا کتاب جشنواره بیست و ششم به صورت ویژه طراحی و منتشر شود.
 همچنین؛ با هماهنگی های صورت گرفته امسال جدول برنامه های جشنواره و همچنین کاتالوگ این رویداد به فاصله چند روز مانده به برگزاری این رویداد منتشر شد تا مخاطبان با راحتی بیشتری امکان تماشای آثار مورد نظر خود را داشته باشند.        
گفتنی است؛ بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از ۱۷ تا ۲۱ مهر ماه جاری در اصفهان برگزار می شود./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.