کرایوف در فوتبال،فلسفه من :قرار نیست تیتو به مسی فوتبال بازی کردن یاد بدهد

۰۳م آذر ،

کرایوف در فوتبال،فلسفه من :قرار نیست تیتو به مسی فوتبال بازی کردن یاد بدهد

روز قبل یوهان کرایوف کتاب خود با نام « فوتبال،فلسفه من » را به نمایش گذاشت.

به گزارش فوتبال آنلاین روز قبل یوهان کرایوف ملقب به آقای فوتبال جهان کتاب خود با نام « فوتبال،فلسفه من » را به نمایش گذاشت و در این مراسم آخرین نظرات خود را در مورد فوتبال جهان اعلام کرد.اسطوره هلندی در مورد مسی،مورینیو،تیتو و مسائل دیگر سخن گفت.

او از توپ طلا آغاز کرد : «مسلما لیاقت مسی از هر کس دیگری برای دریافت این جایزه بیشتر است.البته این یک نظر شخصی است و هیچ ارتباطی به مقایسه او با رونالدو ندارد.او کسی است که من بیشتر دوست دارم.شاید به خاطر اینکه او کوچک است و با توپ سریع حرکت می کند و حرکاتش پویایی دارد.»

سوال بعدی در مورد شکایت های مورینیو از داوری بود :

« ما نباید توجه بیش از اندازه به رئال داشته باشیم.هیچ امتیازی از این کار نصیب ما نمی شود.برای من،اتفاق مهم آن است که در بارسا رخ می دهد.بگذارید هرکس کار خود را بکند و اگر به راه اشتباه رفتند،به نفع بارسا است».

او صحبت هایش را این گونه ادامه داد : « بین بارسای تیتو و پپ تفاوت کمی وجود دارد.برای پپ کار دیگر سخت شده بود چرا که می بایست همه چیز را تغییر می داد.تیتو هم کار بسیار سختی پیش رو دارد چرا که نفر قبلی او کسی است که همه جام ها را برده است.عملکرد تیتو تا به حال خوب بوده اما باید او را در شرایط بحرانی سنجید.

قرار نیست تیتو به مسی چگونه فوتبال بازی کردن را یاد بدهد و وظیفه او تنها مدیریت تیم و حفظ انظباط است که به خصوص این اواخر به خوبی آن را انجام می دهد.

 

 


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.