کریمی: سیاست باشگاه استیل میدان دادن به جوانان بود / تهران جذب تماشاگر تکواندو ندارد

۳ م دیماه ،

سرمربی تیم تکواندو استیل البرز گفت: سیاست باشگاه از شرکت تیم در رقابت های جام فجر، میدان دادن به جوانان بود.

مرتضی کریمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب عنوان کرد: هدفمان از حضور در رقابت های بین المللی جام فجر استفاده از جوانان است. تیم جوانی راهی مسابقات جام فجر این دوره کردیم که روند رو به رشدی دارد و دوست داشتیم که تکواندوکاران جوان در جام فجر محک جدی بخورند.

وی افزود: از همه بازیکنان جز چند نفر که در حد انتظار نبودند، راضی هستیم.سجاد مصطفوی در وزن دوم و مجید بهرامی انتظارات ما را برآورده نکردند. اما در مجموع مسابقات خوبی به نمایش درآمد.

وی درخوص عدم استقبال کشورهای قدرتمند در جام فجر امسال گفت: با اینکه تیم های خوبی در مسابقات حاضر نشدند اما حضور تکواندوکاران جنگنده افغانستان سطح فنی رقابت ها را تا حدی حفظ کرد هر چند که ملی پوشان المپیکی آنها غایب بودند. به هر صورت فدراسیون مجبور بود مسابقات را قبل از اتمام سال ۲۰۱۲ میلادی برگزار کند اما زمان انجام آن با توجه به تعطیلات سال نو میلادی مناسب نبود.

کریمی در مورد میزبانی تهران در این دوره افزود: برگزاری رقابت ها خوب بود اما تهران در تکواندو جذب تماشاگر ندارد اگر رقابت ها در شهر دیگری برگزار می شد استقبال خوبی از آن می شد.

وی تصریح کرد: اگر پیکارهای جام فجر هم به صورت تیمی اجرا می شد بهتر بود و سطح فنی رقابت ها را بالا می برد. با اینکه مسابقات این دوره در حد فنی چندان جالب نبود اما برای جوانان تجربه خوبی به حساب می آید.

سرمربی تیم استیل البرز که تیمش در رقابت های جام فجر نائب قهرمان شد در خصوص استفاده از هوگوهای الکترونیکی جدید گفت: هوگوهای استفاده شده در جام فجر به سختی امتیاز می دادند و از این نظر هوگوهای دی دو شرایط بهتری دارند.

وی افزود: تیم ما مشکل مالی ندارد و در صورت کسب مقام خوب در لیگ برتر سال آینده در یک تورنمنت برون مرزی شرکت خواهد کرد. مسئولان استیل البرز با تیم داری در تکواندو راغب شده اند در ورزش سرمایه گذاری کنند./با


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.