کسب سه مقام توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران در جشنواره ارزیابی وب‌گاه های حاکمیتی

چهارشنبه ۲۱ تیر – ۰۳:۲۱:۴۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران با کسب سه مقام، در سومین جشنواره ارزیابی وبگاه های حاکمیتی، بیشترین جایزه را در میان شرکت‌کنندگان، به خود اختصاص داد.
به گزارش آریا به نقل از روابط‌عمومی و بین‌الملل پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران در سومین جشنواره ارزیابی وب‌گاه‌های حاکمیتی که ۲۰ تیرماه در سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، پژوهشگاه موفق شد، رتبه اول در بخش ویژه رعایت استانداردهای وب، رتبه دوم در بخش خدمات اطلاع‌رسانی و و رتبه قابل تقدیر در بخش ویژه درگاه جامع را ازآن خود کند.
کمیته علمی جشنواره، با توجه به شاخص های بخش ویژه درگاه جامع، هیچ وبگاهی را برای دریافت جایزه ویژه این بخش معرفی نکرد و وب‌گاه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران موفق شد عنوان وب گاه قابل تقدیر این بخش را از آن خود کند.
لازم به ذکر است، در سال ۱۳۸۹ نیز در دومین جشنواره ارزیابی وب گاه‌های حاکمیتی، پژوهشگاه موفق به کسب رتبه دوم بخش خدمات اطلاع رسانی این جشنواره شده بود.
گفتنی است، وب‌سایت پژوهشگاه در جدیدترین رتبه‌بندی وبومتریک در ژانویه ۲۰۱۲ برای دومین بار متوالی توانست رتبه اول را در میان موسسه‌های تحقیق و توسعه ایران و رتبه ۴۱۵ در دنیا را کسب نماید.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۱۱۵۲۱۴۹۹۸۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.